Ullaredstråden volym 4
Ska åka till Ullared på lördag, och ta en titt på denna ställe som alla säger är så bra. Har ju aldrig varit där.
Ser faktiskt fram emot det =)
Ska åka till Ullared på lördag, och ta en titt på denna ställe som alla säger är så bra. Har ju aldrig varit där.
Ser faktiskt fram emot det =)
Sitter och läser det ni skrivit och måste säga att jag ser fram emot att åka dit på lördag. Hoppas jag blir lika nöjd som ni verkar vara =).
Ska satsa mest på att hitta kläder och grejer till sonen, men det lär väl hamna en hel del annat i vagnen också *S*.
Lajno: då är vi två som ska dit på lördag som aldrig varit där förut *S*.
Borde finnas nåt fadderprogram för sånt..nybörjare i Ullared..=)
vinterjacka ja..och vinterskor..sånt skulle man ju behöva med..
Ja..det var en hel del människor där igår.. första gången jag var där. Vet inte vad jag tyckte, men själva utflykten dit var ok =).
Störde mig på dem som medvetet kör kundvagnar och korgar rätt på en, som om det får mig att gå framåt snabbare när det är fullt med folk framför mig.. Står ju inte i vägen för att jag vill, utan för att jag helt enkelt inte kommer fram.
Vi missade en hel del, för till slut kände vi bara att nu måste vi ut härifrån..
Men..det blir nog någon mer resa dit ändå =)
Köpte nåt presentpaket igår..mascara och bortagningsmedel..tror det var Loreals, 60kr kostade det. Fanns nån volume express för 80 spänn som jag tänkte ta först, innan jag såg presentpaketet.
Damkläder kollade vi knappt på, var så mkt folk där, men köpte en fin top för 50 spänn iaf =).
KOmpisen köpte en fisher price hund med sånger och ramsor m.m., såg den på ica maxi här och då kostade den bra över 300 spänn, på ullared kostade den 280 eller nåt ditåt.
Kollade inte så mycket på andra leksaker eftersom jag inte köpte några den här gången själv.
scrapbooking ja..kom på det på hemvägen, att vi missat att kolla på det helt och hållet. Ville ju köpa lite sånt så jag kan prova om det är nåt för mig.
men men..nästa gång kanske...