Ullaredstråden volym 4
Såg att det var någon som hade köpt åkpåse på gekås,hade dom en sån med flecce inåti åkpåsen i så fall vad kostade den och vilka färger fanns det,ska åka dit i början på oktober.
Såg att det var någon som hade köpt åkpåse på gekås,hade dom en sån med flecce inåti åkpåsen i så fall vad kostade den och vilka färger fanns det,ska åka dit i början på oktober.
Jag kan ju hålla med om att ibland är folk som galningar där och jag ska ha barnvagn med mig,nåt som jag kan bli iriterrad på är när folk ställer sina vagnar mitt i gångarna eller som en skrev att dom går på en eller som en gång när jag kollade på barnstrumpor så kom där en och puttade bort mig blev så förbannad och frågade vad hon höll på med.så man får vara försiktig när man går där.tycker också att ibland släpper dom in alldelles för mycket folk .
Tack har kollat i hennes bildgalleri ,fina saker hon köpt i ullared .Jag bara längtar tills jag ska åka dit.Ska shoppa som en galning.*hihi*
Oj:har julsakerna kommit ???
ZACK:Om du var på barnavdelningen,hur var det med spjällskydd mm till flicka?
Bebissaker vad fanns där?
Mvh:Linda i malmö
Hej på er alla gekås älskare vi har också typ 20 mil till gekås och ska dit den 6 oktober och det ska bli så roligt ,jag har längtat så oehört mycket,har en fråga om någon som har varit där kan svara på:baby filtar har dom massor av dom ,är det bra filtar eller ?
Mvh:Linda.
Kanske kan fråga här istället! Vet någon om det finns bokstavsstans och vad kostade dom??
i ullared
Hej här är en som ska till gekås i morgon och shoppa.
Ha en trevlig helg....
Lindizz:kanske springer på varann där *hihi*
Jag kan ju säga så att man går inte ifrån där med en tom kärra.
Det som är störigt är att folk ställer sina kundvagnar mitt i gångarna också puttar dom på en,jag hoppas att det går bra nu när vi ska dit i morgon för jag ska ju köra barnvagn.