Inlägg från: Lillasysters |Visa alla inlägg
  • Lillasysters

Ullaredstråden volym 4

Såg att det var någon som hade köpt åkpåse på gekås,hade dom en sån med flecce inåti åkpåsen i så fall vad kostade den och vilka färger fanns det,ska åka dit i början på oktober.

• Lillasysters

Jag kan ju hålla med om att ibland är folk som galningar där och jag ska ha barnvagn med mig,nåt som jag kan bli iriterrad på är när folk ställer sina vagnar mitt i gångarna eller som en skrev att dom går på en eller som en gång när jag kollade på barnstrumpor så kom där en och puttade bort mig blev så förbannad och frågade vad hon höll på med.så man får vara försiktig när man går där.tycker också att ibland släpper dom in alldelles för mycket folk .Skrikandes

• Lillasysters
     Är dom små i storlekarna eller?
    Jag har en Emmaljunga (marinblå),och har en tillhörande åkpåse men vill ha en med flecce inåti.
    Hoppas bara att det finns kvar när jag ska dit och då ska jag köpa en .Finns det ingen som har bild på åkpåsarna?
    Kram från Linda i malmö.
  • Lillasysters

Tack har kollat i hennes bildgalleri ,fina saker hon köpt i ullared .Jag bara längtar tills jag ska åka dit.Ska shoppa som en galning.*hihi*

• Lillasysters
     Godmorgon!!!
    Jag ska åka till ullared i början av okt.Kommer säkert vara rena kaoset när man är där.

Hade tänkt att inhandla julklappar,finns det någon som har något/några tips på vad man kan köpa till barn mellan 0-7år.

Ni som har flickor vad köper man till en 7 månaders bebis till första julen??
  • Lillasysters

Oj:har julsakerna kommit ???

• Lillasysters

ZACK:GladOm du var på barnavdelningen,hur var det med spjällskydd mm till flicka?
    Bebissaker vad fanns där?
    Mvh:Linda i malmö

• Lillasysters

Hej på er alla gekås älskare vi har också typ 20 mil till gekås och ska dit den 6 oktober och det ska bli så roligt ,jag har längtat så oehört mycket,har en fråga om någon som har varit där kan svara på:baby filtar har dom massor av dom ,är det bra filtar eller ?
    Mvh:Linda.

• Lillasysters

Kanske kan fråga här istället! Vet någon om det finns bokstavsstans och vad kostade dom??

• Lillasysters

Hej här är en som ska till gekås i morgon och shoppa.Flört
    Ha en trevlig helg....

• Lillasysters

Lindizz:kanske springer på varann där *hihi*Flört

• Lillasysters

Jag kan ju säga så att man går inte ifrån där med en tom kärra.
    Det som är störigt är att folk ställer sina kundvagnar mitt i gångarna också puttar dom på en,jag hoppas att det går bra nu när vi ska dit i morgon för jag ska ju köra barnvagn.Flört

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4