Inlägg från: Fam AR CW |Visa alla inlägg
  • Fam AR CW

Ullaredstråden volym 4

Vad tror ni om att åka till Ullared den 6-7 okt? Vill egentligen inte åka en helg men svårt att få ledigt fr jobbet

• Fam AR CW

åker till ullared 2 dagar i vecka 42. Längtar så

• Fam AR CW

Vi åker den 17 oktober och har bokat boende nu. Det blev en lägenhet med 2 rum och 4 sängar. Ska tydligen ligga nere vid butiken. Någon som bott där? Vi har tidigare bott på campingen i deras stugor

4 barns mamma
  • Fam AR CW
    Mirris skrev 2007-09-30 22:32:18 följande:
    Ang maten, vi ställde vagnarna kvar inne på Gkås o så gick vi tll BurgerKing o åt kinamat Jätteskönt med en paus o frisk luft. Finns flera korvmojjar, pizza, gatukök utanför.Skönare än att stå o trängas mitt i butikens fik. (tyckte vi)
    Stod era vagnar kvar med sakerna i när ni kom tillbaka menar du?
    4 barns mamma
  • Fam AR CW

Jag inser att jag höpt alldeles för lite strumpor och trorosr när jag var där förra vecka. Åh vad irro

Nona75 skrev 2007-10-24 08:37:26 följande:
    Åååååh....LÄNGTAR som en tok till måndag när vi äntligen får åka!!!Men fortfarande vet vi inte vilken tid som är bäst att åka då, frågar en tredje gång i förhoppningen att få ett hett tips!Alltså: På måndag öppnar de redan 7.00,men vi kan inte vara där till den tiden eftersom vi har över 2 tim. resväg och 11-månaders knodd med oss.Så: Vilken tid skulle tänkas vara bästa tiden att sikta in sig på till GeKås på måndag?Snälla nån sakkunnig!!! Hjälp!
    jag skulle sikta in mig på att komma runt 13 för då börjar bussfolket åka hem. Vi kom dit kl 13 dag nr 1 och då var det så lagom med folk.
    4 barns mamma
  • Fam AR CW
    Sony skrev 2007-10-31 05:57:10 följande:
    Frågar er vad ni tror är bäst. Ska till Ullared i början av December. Då kommer jag vara i vecka 12. Är det för tidigt att köpa kläder och prylar till bebisen då?Hur skulle ni göra?
    Om jag vore du skulle jag passa på att handla kläder och prylar till bebisen.
    4 barns mamma
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4