Inlägg från: Beckiz86 |Visa alla inlägg
  • Beckiz86

Ullaredstråden volym 4

babysakerna som finns i ullared nu, kommer dom finnas kvar dar (om dom inte tar slut naturligtvis) fram tills i slutet av november ?? Nagon som vet ??

• Beckiz86
    kattengustav skrev 2007-09-20 18:33:21 följande:
    Dom har ju gjort en egen avdelning för baby så varför skulle det inte finnas kvar?
    jag menar som det ar tex. pa lindex, dom har bara varorna ett visst antal manader for att sedan byta ut aven om det finns kvar pa lagret. Gor dom sa i ullared eller later dom allt vara kvar tills det tar slut i butik och lager ?
  • Beckiz86
    kattengustav skrev 2007-09-20 19:39:33 följande:
    Det brukar inte ta slut i Ullared. Dom köper in nytt hela tiden och fyller på, så du behöver inte vara orolig.
    sa jag kan vara saker pa att doskalle-spjalsangkladerna finns kvar i november ? =D
  • Beckiz86

februari 2008 skrev 2007-10-01 14:27:53 följande:

Peos Mamma: Senast när jag var där på gekås, så hade jag sett rockstar grejerna, dvs nappar och nappflaskor, minns ej om det fanns snuttefiltar av rockstar också :SMen minns tydligt att napparna kostade 39kr st tror jag. Ska inhandla mig ett par st, likaså nappflaskor. (minns ej vad nappflaskorna kostade)
    ar napparna anatomiska och av silikon ??
  • Beckiz86

Ms Leia skrev 2007-10-08 17:07:43 följande:

Japp stjärna på fot har dom!Den heter KARO och kostar 99 kr. Den står på antingen ekfot eller valnötsfot, fyrkantig. Det är inte bara foten utan även skaftet som är i trä.De har också stjärnor som man kan köpa och sätta på en fot man redan har hemma. Mqan trär på den på glödlampan. Kostar 29 kr!
    Hurra hurra! Weeee! Guuuuu va glad jag blir nu =D
  • Beckiz86

nagon som vet om Rockstar babies sakerna och doskalle grejor finns kvar ?? =)

Om det gor det, vad fanns ? (nappar, filtar osv?)

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4