Inlägg från: Meus Veritas |Visa alla inlägg
  • Meus Veritas

Ullaredstråden volym 4

2 veckor kvar tills det är dax att åka till gekås...........längtar så jag håller på att bli bäng, hur kan man bli så här galen av en jäkla butik?
    Vill åka nu nu nu nu

Albin vackraste 070203
  • Meus Veritas

Hej på er!

13 dagar kvar till gekås
    Tänkte köpa sånna där kassar med dragkedja på gekås och packa i istället, själjwer dom de i kassan? O vad kostar dom?

• Meus Veritas

Nån som vet vart man köper gekås "kraftigare" kassar att packa i, ni vet dom med dragkedjor? Köper man dom i kassan eller?

Albin vackraste 070203
  • Meus Veritas
    Smultronhjärta skrev 2007-09-24 08:44:41 följande:
    De brukar finnas precis vid ingången eller strax intill vid diskborstarna och sånt
    Tackar och bockar
  • Meus Veritas

La1116

Vi köpte en smörgåsgrill där förra året, minns inte priset med runt 150-200 tror jag det var. Men den pajja efter 3 månader såååå nja, jag kommer ju inte köpa någon ny nu

Nedräkning: 4 dagar kvar........fredag 05:00 åker vi

• Meus Veritas
    Carolina1979 skrev 2007-10-01 22:44:04 följande:
    Hur gamla var era barn när ni tog med dem till Ullared första gången?Börjar få lite ångest över att min son kanske är för liten...
    Vet inte om jag skulle ta med mig barn till ullareg överhuvudtaget för att vara helt ärlig. Du bestämmer självklart själv!! Men tänk på att det är en ganska stressig miljö och att det rör sig väldigt mycket folk runt omkring som säkert drar runt på diverse baciller och snuvor.
  • Meus Veritas

åååhh på fredag är det äntligen dax, listan börjar bli väldigt lång.

Några tips på "måsten" till en 8 månaders kille strl 74-80 ?

Albin vackraste 070203
  • Meus Veritas

Go morron på er sömntutur

Nu bär det av till ullared!! wieeeee äntligen!!

Ha en underbar dag alla ni andra som ska till ullared idag oxå!
    O sno inte allt i hyllorna, för det ska ju jag göra

• Meus Veritas

illern i mitt liv

Kan inte lova nått, men jag kan ju försöka
    Shit va trött jag är, men det är ju sååå värt ett!!
    Sambon o lillkillen på 8 månader ligger i sängen o sover så sött.
    Första gången jag är ifrån min son över en hel dag, känns lite jobbbigt

• Meus Veritas

funderar påatt lägga ut ett av mina döskalle lakarn till spjälsäng på tradera, naturligtvis till samma pris som jag köpte det.

får man lägga in en liten smidig kommentar om att andra på tradera tar mega överpris för dom?

• Meus Veritas
    Mikah skrev 2007-10-09 09:26:06 följande:
    På kundvagnarna brukar det väl finnas översiktskartor tror jag.Har funnits innan i alla fall.J E S S skrev 2007-10-09 09:13:42 följande:
     fanns ingen karta på vagnen när jag var där i fredags, de har ju nya vagnar nu.....
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4