Inlägg från: gbg30plus |Visa alla inlägg
  • gbg30plus

Ullaredstråden volym 4

Zack: Å vad bra, jag undrade just om fodrade regnställ! Verkar de bra? Ska nog köpa ett sånt ställ till sonen att ha på dagis.

• gbg30plus

En lite skum fråga, men betalar man med kort och pinkod eller kort och legitimation i kassorna? Jag har nyligen gift mig och har inte hunnit få nytt körkort ännu, så det står inte samma namn på mitt betalkort och mitt leg dumt nog. Vore mycket irriterande om man skulle fastna på en sån grej efter 1.5 timmes bilresa och några timmars shoppande...

• gbg30plus

Är man helt dum i huvudet om man åker till Ullared imorgon? Den 25:e... Nåja. Jag åker i alla fall . Vi kommer vara där vid 15-tiden lite drygt och framåt ett par timmar.

• gbg30plus

Håller på att sätta ihop en shoppinglista och behöver lite tips och inspiration från er som varit på Ullared nyligen (eller varit där överhuvudtaget, det blir min första gång!):

Till nyfödd marsbebis:
    Fleeceoverall
    Åkpåse till vagn/bilstol
    Nappar
    Kläder
    Till ettåring:
    Julklappar (Flexitrack bilbana, Brio tågbana m.m.)
    Mössor
    Fodrade galonvantar
    Fuskhalsduk
    Allmänt:
    Shampo och div hygienprodukter
    Rengöringsprodukter

Nåt mer att tipsa om som jag kan skriva upp så jag inte glömmer?

• gbg30plus

pyretpå väg skrev 2007-09-26 11:02:13 följande:

fanns det mycke julsaker nu?ljusslingor?
    Det fanns en hel del julsaker, såg inte just julslingor men det fanns säkert. Köpte en pepparkaksdräkt och ett tärnljus till sonen .
  • gbg30plus

Idag ska jag till GeKås!! Tjohoo! Jag var där för en dryg månad sen men nu ska kollegorna dit så jag hakar på. Kul!!!

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4