• sojoag

Ullaredstråden volym 4

Äntligen kan jag skriva och säga att jag också ska dit, efter att ha läst tråden och suktat jättelänge!!!!
    Var ett år sedan, så det blir nog mycket. Sist jag var där var jag gravid, nu har jag en liten att köpa till (och två större).
    Ska bli kuuuuuul!!!!

• sojoag

Egentligen är det nog inte så billigt om man har långt att åka.
    Nu förtiden har ÖB och rusta mycket av dessa grejer billigt, men det är lite av en utflykt "tjejgrej" och ett utmärkt tillfälle att få shoppa loss ordentligt!!! shop til you drop!!
    Ska dit imorgon!

• sojoag

Tjoho, nu har man shoppat....
    Har precis kommit hem från Ullared, ojojoj
    Bara att packa upp allt. Blev inte jättemycket, men tillräckligt!

• sojoag
    sandy85 skrev 2007-09-27 06:43:47 följande:
    Jag var på gekås igår..måste s'ga att jag var bevsiken på overall sortimentet till tjej.. (min dotter är 2 år) inga fina alls nästan.. inga fina täckjackor heller.. men ett fint 2 delat set fanns det..verkade väldigt utplcokat (tomt) på vissa ställen.. kan kanske bero på att hobby/fritid flyttade ner till elektronik.. jag har skaplig koll på priser och grejer .. så fråga så ska jga försöka ge svar :)
    Ja overallutbudet var ganska kass. Och dessutom köpte jag en strl 80 till min tjej på 14 mån, och denna var så stor så kan hon ha den innan sommaren är jag glad! Kanske t o m räcker till nästa år.
  • sojoag

Tant Elin skrev 2007-09-27 11:11:25 följande:

det fodrade regnstället var jättefint, vad kostade det, och vilka storlekar fanns? Behöver ett i stl.80 och ett i 110-116
    Regnställen fodrade kostade 189 eller 199 beroende på modell.
  • sojoag
    Såckan skrev 2007-09-27 11:42:20 följande:
    Nu har även jag en fråga, eller ett par stycken;Är det någon som har en aning om det möjligtvis kan tänkas att det finns PS2-konsoller till salu på Ge-Kås? & isåfall hur mkt kostar den på ett ungefär?Sedan vet jag att de har PS2-spel, men vad kostar de (främst Singstar, samt möjligtvis dans-spel+-matta)?Tacksam för svar
    Jadå det finns både det ena och det andra, många spel!
    Köpte X-box kontroll för 129 kr. Fanns trådlös för 199.
    Ps2 kostar nog ungefär så också.
  • sojoag
    Såckan skrev 2007-09-27 11:49:06 följande:
    KonSoll....inte KonTroll.Men tack för svaret ändå!
    Hoppsan så jag läser...
    Men svaret på frågan on konsol...tror inte det fanns. Inget jag såg iallafall.
  • sojoag
    Mikah skrev 2007-09-27 12:31:40 följande:
    Så fort det börjar närma sig Ullaredsfärd så sparas den aktuella ullaredstråden i mina favoriter. Idag är det exakt två veckor kvar och sen stannar vi i 3 dagar som vanligt.Detta året ska jag nog försöka spara några av leksakerna till julklappar i alla fall. Det är inte lätt att smyga när barnen är 5 år och 6 år. Jag tänkte köpa nya skidunderställ om dem har det i år också. Förra året fanns det för 30 kronor setet till barn. Ingen som har sett det?Jag försöker hålla koll på priser på andra ställen innan så att man inte ska köpa på sig för för mkt. Men det är ju bara att konstatera att när man går innanför dörrarna till Gekås så blir man bara galen. Och jag som egentligen inte gillar att shoppa.

Skidunderställ finns rött eller blått, för 59kr. I fleece, hoppas det är dem du menar.
  • sojoag
    Mikah skrev 2007-09-27 14:52:34 följande:
    Smultronhjärta. Okej men man får akta sig då sojoag. Ja dem behöver jag också Tack. Det jag tänkte på var dem tunna som brukar vara förpackade i tjock plast och finns vid mössor och vantar.
    Ja det var nog samma vi tänker på...trodde det var fleece, men lite tunnare sådan.
  • sojoag
    Mikah skrev 2007-09-28 08:47:15 följande:
    Jo men när jag tänker efter så har jag även köpt fleeceunderställ som var packade på det viset. Så du har rätt du med Hade ni inte husvagnen med er till Ullared? Det tänkte ju vi eftersom man kan stanna flera dagar då.
    Nej vi hade inte husvagn denna gången. Åkte med en kompis, tar bara knappt 2 timmar ju. Förra året bodde vi på campingen, men då var vi på väg uppåt.
  • sojoag

Alltså kanske man skulle lägga ut overallen med döskallar man köpte då...den är ju ändå för stor.

• sojoag
    Busshia skrev 2007-10-04 10:22:11 följande:
    danka25: vill du kolla om de har cykelbarnsits.. hade varit kanon
    Jag hittade bara sådan man sätter på ramen framför en.
    Nere på fritid.
  • sojoag

Ja skåningar gillar ju o shoppa...
    Annars hade vi ju inte haft så många shoppingcentrum...
    Ok.österlen är kanske lite öde...men på västkusten och i Malmö/Lund finns det många.
    Och ändå åker vi till Ullared!!!!

• sojoag

Japp har en sån. Den kostar 249 på Ullared. Köpte den på toys r us för samma pris i julas.
    Jättepoppis! Men efter mycket användande har den tappat ljudet på vissa ställen, och vissa är en halv sång typ.

Lindizz skrev 2007-10-05 12:16:22 följande:
    Jag ska till ullared imorrn...någon som köpt den där nallen från Fisher Price som man kan klämma på o den berättar vad de är för kroppsdel...o sjunger huvu axlar knä o tåå....någon som vet vad den kostar där nere??
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4