Inlägg från: jela1982 |Visa alla inlägg
  • jela1982

Ullaredstråden volym 4

hrm skulle vilja åka dit men är det så billigt som folk säger

ge exempel???
    har en kompis nu som skall fara hon har 92mil enkel resa är det värt den resan????

• jela1982
    jela1982 skrev 2007-09-25 18:55:25 följande:
    hrm skulle vilja åka dit men är det så billigt som folk säger ge exempel???har en kompis nu som skall fara hon har 92mil enkel resa är det värt den resan????
    puff för detta????
  • jela1982

går det bussresa dit från hela sverige?
    jag bor i syndsvall och skulle vilja åka dit men vet ej om det går buss härifrån nån som vet det?

• jela1982
    Amanda skrev 2007-09-26 09:47:13 följande:
    Det verkar inte funka att trycka direkt på länken men antingen så kopierar du hela länken eller så går du in på GeKå´s hemsida www.gekas.se och sedan vidare till "Reseguide".
    ok tack såg att det var dyrt att åka bara resan kostad 1400kr och sen ska det ju bli boende och mat på det.
  • jela1982
    Valkyriia skrev 2007-09-26 10:21:39 följande:
    Nu har jag inte åkt buss dit o så men min syrra åkte tex från skåne (står ej med på listan den orten) och hon betalade 150kr för buss som åkte kl 5 på morgonen och var tillbaka 22 på kvällen, var ju helt klart värt det.. Hon gjorde ju som så att ringde till busscentralen i den hålan och frågade om det inte gick något mot ullared.. Det gjorde det ju men de annonserade aldrig ut för det blev fullt med folk ändå.. ;P
    ok skall genast ringa och kolla
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4