• tejp

Ullaredstråden volym 4

This is me skrev 2007-09-24 10:05:30 följande:
    Frågar igen, hur stor är babyavdelningen, vart ligger den och vad finns där?
    om du kollar på hemsidan så det du vart den ligger
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • tejp
    Lillasysters skrev 2007-09-24 16:08:44 följande:
    Hej på er alla gekås älskare vi har också typ 20 mil till gekås och ska dit den 6 oktober och det ska bli så roligt ,jag har längtat så oehört mycket,har en fråga om någon som har varit där kan svara på:baby filtar har dom massor av dom ,är det bra filtar eller ?Mvh:Linda.
    Dom hade rätt mkt olika filtar nu när vi var dit. Både snuttefiltar, bomulls och fleece.
  • tejp

Vi var ner i lördags och då hade dom hur mkt som helst med bilar.

Har man barn som gillar transformers så kan man också fynda! Jag tyckte dom hade mkt leksaker öht, som vanligt!

• tejp
    Linnea72 skrev 2007-09-28 09:40:28 följande:
    Ska ev till GeKås i em, när mannen slutat jobbet.Tänkte handla byxor till stor-killarna och "mys-kläder" till lill-killen. Strumpor och kalsonger är ju oxå något som alltid måste inhandlas.Ska även kolla om det finns något i julklapps-väg Blir väl mest till den lille, brukar inte finnas så mycket till de större.
    Å kan du skriva om det fanns nå byxor Vi var där i helgen som var, och jag tyckte inte det fanns byxor alls till stora killarna, 4,5 å 6år.
  • tejp
    AlexandraLuleå skrev 2007-09-29 16:10:27 följande:
    Någon som vet om dom hade inne några snygga amningslinnen/BH:ar?
    Jag köpte en superbra amningsbh för 89kr för en vecka sen!
  • tejp

Hejhej!
    Finns det ingen bildtråd där man kan lägga upp sina köp? Hade vart bra å kunnat titta på alla saker på samma ställe

• tejp
    MysM skrev 2007-10-22 22:58:19 följande:
    Ja ska till Ullared på torsdag Wihii FInns de åkpåsar med fleece i där ? ngn som vet ??
    tror den kostar 189kr
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4