Inlägg från: JoPoAnWi |Visa alla inlägg
  • JoPoAnWi

Ullaredstråden volym 4

Ska ev till GeKås i em, när mannen slutat jobbet.

Tänkte handla byxor till stor-killarna och "mys-kläder" till lill-killen. Strumpor och kalsonger är ju oxå något som alltid måste inhandlas.

Ska även kolla om det finns något i julklapps-väg
    Blir väl mest till den lille, brukar inte finnas så mycket till de större.

Mamma till 4 underbara pojkar
  • JoPoAnWi

Jag skulle åkt i fredags eller lördags men det blev inget Gråter.
    Nu funderar jag på att ta en tur på torsdag eller fredag.

Det där med att det skulle vara tortyr för barnen är ju skitsnack!! Då vet du inte vad tortyr är(nu blev jag arg) Skrikandes.
    Kan hålla med om att det kanske inte är världens roligaste för ett barn som är där med sin mamma, som i sin enfald tror att barnet ska sitta snällt i sin vagn och se söt ut!
    Min lille kille har varit med massor av gånger, han är 2år, och man får ju faktiskt anpassa sig! Vi har varit hela familjen nu ett par gånger(har 4 killar), och vi har löst det så att de stora går med och tittar ut kläder och när de är färdiga med det så tar pappa med dom och fikar. Leksaksavd är ju oxå ett ställe att fördriva tiden på
    Allt går, med anpassning

• JoPoAnWi

Har varit på GeKås hur många gånger som helst, men har aldrig tänkt på om de har resväskor?!
    Man har ju olika "shoppingbehov" när man är där
    Nu skulle jag vilja ha en sån där resväska man drar efter sig, i lagom storlek till barn i 8-10 årsåldern ( ska till utlandet nästa år).

• JoPoAnWi

Tjohoo!!!!! Nu är det bestämt ; åker till geKås imorgon!!

• JoPoAnWi
    This is me:

Kan du inte ta ett täcke eller nåt liknande och vika dubbelt?
    Det har jag gjort  till alla mina killar när de var små.
  • JoPoAnWi

Jösses, 2100kr!! Det betalar jag i inträde

Nej, när vi handlar på hösten;vinterkläder+julklappar till 4 ungar och mer Förvånad, så brukar det hamna på 7-8000!

• JoPoAnWi

Var på GeKås igår och det var grymt mycket folk!!

Men på något sätt så är jag inställd på det när jag åker dit, så jag har aldrig ont av det.

Köpte lite kläder till killarna och lite leksaker/julklappar till den minste.

• JoPoAnWi

Var på GeKås i fredags , igår kom en granne(som oxå var där i fredags) och sa att hon ska dit igen den 18:e. Hon undrade då om jag var sugen på att följa med!!!! VAAA??!! Kan man motstå det?!

Hade med hela familjen nu sist, så det blev ju inga julklappar handlade. Så jag ska åka den 18:e igen.

• JoPoAnWi

När jag var i fredags handlade jag ganska mycket kläder till min lill-kille(2år&4mån).
    Köpte bla "mysbrallor"(perfekt att ha under kommande vinteroverall) för 35Kr/st, kanonbilligt!!!
    Fanns jättemycket tröjor, långärmade t-shirts mm, pyamasar köpte jag oxå några stycken.

Ska åka igen nu den 18:e, fylla på med sånt jag glömde

• JoPoAnWi

Såg att någon frågade om liggläge på paraplysulky.

Jag har den sk BMX-sulkyn, och den har liggläge. Det är en underbar vagn för det priset

Bild finns i galleriet.

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4