Inlägg från: mrs holiday |Visa alla inlägg
  • mrs holiday

Ullaredstråden volym 4

Nu är det snart min tur! Har följt den här tråden ett tag, som "shoppingpeppning". I morgon åker vi neråt och på fredag är det äntligen min tur att skuffas, buffas och fynda i Ullared! Har inte så lång lista, men jag vet ju av erfarenhet att det blir trångt i kundvagnen ändå. Tänker iaf shoppa lampor, adventsljusstakar, påslakanset, fritids/utekläder och underkläder/strumpor. (Inga bebis/småbarnskläder och -prylar, jag har stora barn!)

Någon som vet om det finns bruna mjukisbyxor i stl 130 och 150 förresten? Pris? Det skulle mina killar behöva, att matcha en del av sina tröjor med.

Det har varit så roligt att se bilder, tack alla som lagt ut i era gallerier. Får se om jag kan vara lika duktig och lägga ut bilder sen också...

• mrs holiday

Vi åker i morgon! Kommer inte att orka vara där till öppning, vi har en två timmar lång bilresa dit. Hur pass packat med folk tror ni det är om vi kommer vid 9-tiden? Vad jag har förstått på alla inlägg här så är det smockfullt i stort sett varje dag nu!...

• mrs holiday

heartbeats: tack för titten! Var hittade du reflexerna? Det har jag skrivit upp på min shoppinglista!

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4