• Timati

Ullaredstråden volym 4

Brukar det vara mycket folk på GeKå´s mitt i en arbetsvecka också? Ni som snurrar där borta ofta vet väl?

~ Äiti ja Isä rakastaa sinua Jennifer ~
  • Timati
    Brukar det vara mycket folk på GeKå´s mitt i en arbetsvecka också?
    Ni som snurrar där borta ofta vet väl?

Räcka ut tungan
  • Timati
    jessicolors skrev 2007-10-07 13:47:12 följande:
    Lördagar är nog den utan tvekan mest folktäta dagen på GeKås. Undvik om möjligt.Jag & större delen av resten av befolkningen som bor nära åker inte dit en lördag. Även alla lovdagar, barnbidragsdagen samt lönedagarna brukar vara otroligt mycket folk. Bättre att t ex spara pengarna och åka några dagar innan lön, om man har möjlighet. Fast vi som bor nära har ju fördelen att man kan vända om det är kö och åka en annan dag. Nu blev jag så sugen på att åka dit, älskar ju den affären.
      Tack för att du behagade att svara tummen upp för det.
      Det är just en sådan dag du beskriver som vi vill åka dit.
  • Timati

Maria84:
    HM ligger nära Gekås så det kan vara ett sug att även gå in där när man ändå är igång

• Timati

Blir gekås-shopping sugen nu hehe, men får vänta bor ju ej så fasligt långt därifrån ändå.

• Timati
    Maria84 skrev 2007-10-07 22:07:44 följande:
     Javisst ja.. Fast jag tycker de håller samma priser som alla andra HM-butiker, var inne en gång för nåt år sen i affärerna utanför men inget av mitt intresse då det kostade lika mkt som här..
      Ja det är ju klart priserna är densamme som i alla andra HM butiker har dock aldrig
      sett eller hört någon annan säga att det är billigare att shoppa i den HM butiken...
  • Timati
    Maria84 skrev 2007-10-07 22:17:51 följande:
     Nej det var inte det jag menade heller Menade bara på att varför handla i en butik kanske 40 mil bort, vilket kanske inte just den som skrev det gör , om man kan handla här hemma.. Det var så jag menade.. Så många som tjatar, inte här då, om alla affärerna utanför och att skor är så billigt där osv osv när det ligger på högre priser än här hemma tex.. Jag har varit inne i de affärerna en gång, nä två ggr.. Men det lägger jag inte ned nån tid på längre

Antog att du menade så när du skrev såhär "Fast jag tycker de håller samma priser som alla andra HM-butiker"...
    Klart man ej bryr sig så mycket om de butikerna som finns
    där som man har på hemmaplan.
    Finns ju dock en skoaffär där vid gekås man kan fynda i, minns ej vad den heter.
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4