Inlägg från: Tainted |Visa alla inlägg
  • Tainted

Ullaredstråden volym 4

åå jag ska dit i helgen, var ju nästan ett år sen man var där sist :D

• Tainted

kalla mig noon men tänkte åka dit i helgen och undrar om det är bäst att åka på lördag eller söndag? med köer och så..

• Tainted

jaha... haha vad bra att du sa det. surt om man hade kommit dit o blivit överlycklig för det inte är en enda kö o så ere stängt.. hahaha

• Tainted

hihi... :) vad är kul för en 1 åring att få i julklapp/födelsedags present, som man hittar där? för stor för skallror och för liten för barbie :p innan har man ju bara spanat in kläder och så..

• Tainted

får dom in saker varje dag? jag menar typ babykläder, om det är urplockat nu, är det urplockat på lördag också då...?

• Tainted

om man åker dit nu på lördag, och ska shoppa kläder, leksaker, inredning till tjejen som snart är 1 år, vilken avdelning ska jag söka upp först? vart blri det utplockat först?

• Tainted

kan inte nån lägga in sin inköpslista här i tråden.. satt och pilla på en tills på lördag men har total hjärnsläpp :s

• Tainted

tyckte det var snålt med gravidkläder.. nu var det iofs ett år sen jag shoppade sånt men då var inte den avdelningen mkt större än det är på vanliga affärer, och det mesta fick man inte plats i ändå :p

• Tainted

finns det sånna fräcka påslakan til lvuxen sängar som dom har på typ ÖB med ahlgrens bilar o så? alltså inte vanliga traditionella påslakan med blommor utan lite tuffa också? och var finns de isf? vid kassan där täcken o så finns eller?

• Tainted

englasmamma: jag åker denna lördagen iaf... återstår att se om det är galet :D

• Tainted

är ullaredskortet ett bonuskort? går det att ansöka när man är där och handlar o få poäng samtidigt eller måste det göras innan?

ooooch... har dom broderimönster med nål o garn o så?

ska lägga mig snart.. imorron kl 09 bär det av :D

• Tainted

okey, men jag kommer inte köpa för 10 000 på ett år ändå så jag hoppar det.. men ingen som vet om broderimönster som säljs med tillbehör finns? och var isf..

• Tainted

UHHHHH... var ett helvete på ullared igår. kön var runt typ halva pakeringen och genom hela parken :/ var som ett enda lång lemmeltåg där inne, kunde inte stanna nånstans för då hade man 20 vagnar bakom som tryckte på. hade det varit ett stup nånstans så hade alla snällt åkt ner en efter en

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4