• Petrah

Ullaredstråden volym 4

hej hej

har fått en impusiv ide om att ansöka om ullaredskortet imon och dra dit.
    vet nån om dom har de här populära skinnjackorna som är slut överallt.
    det behöver inte vara äkta men helst med muddar på kragen och armarna.
    dom är slut över hela stan och även i alla kataloger.
    har dom mycket till barn nu?

Wild, Raw and Beautiful
  • Petrah

gå in på www.gekas.se
    där läste jag om kortet. jag ansökte direkt där inne o fick ett mejl direkt. men jag ska nog hämta ut kortet där imon.

Wild, Raw and Beautiful
  • Petrah

har du ett sånt kort? är det bra eller får man betala massa extra? hur lång tid har man på sig?

Wild, Raw and Beautiful
  • Petrah

har dom skor inne på ge-kås?? eller är dt bara i affären utanför? behöver gympaskor till 6 -åringen.

Wild, Raw and Beautiful
  • Petrah

ia1116: KANOOOON ju

men dt stog ju inte på deras sida att man får vänta tills Januari? eller missade jag det?
    det vore ju guld om det är så? gäller det i affärerna utanför oxå? behöver som sagt va skor?

Wild, Raw and Beautiful
  • Petrah

jag menar om man kan köpa skor på Ge-kås kortet?

Wild, Raw and Beautiful
  • Petrah

jag har 16 mil dit. En lång tråkig väg, hela nissanstigen surt.
    jo jag ska åka dit o hoppas att dt löser sig.
    jag menar om kortet gäller även på affärerna utanför Ge-kås? typ sko-affären?

Wild, Raw and Beautiful
  • Petrah

jag va i Ullared igår (lördag) dt va kö i 4 tim. och det va så mycket folk så det va helt sjukt omöjligt att ta sig fram. jag va där 8 timmar. annars hade dt gått på 2 tim. men dt va kö överallt o dt fanns inte en chans att komma fram nånstans. rikitgit jobbitg. jag stog i kassakö över 1 tim. så aldrig mer en lördag.

Wild, Raw and Beautiful
  • Petrah

jo kortet tog oxå tid. det va fel på datan och banken öppnade kl.10 så jag fick vänta tills halv 12 för det va en hel hög med ansökningar före mig. men dt gick till slut
    dt va en process att va där en lördag. suck......

Wild, Raw and Beautiful
  • Petrah

jag såg bilbarnstolar till barn och tror dom har till dockor oxå. men dt kan du ringa o fråga annars. jag brukar ringa o fråga om det är nått jag undrar om dom har.

Wild, Raw and Beautiful
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4