-
Skoaffären utanför.Petrah skrev 2007-10-12 21:37:27 följande:skor?? -
AllaPetrah skrev 2007-10-12 22:13:32 följande:vilka dagar fyller dom på varor?? -
Läs på deras sida - du hittar den i TS - där står allt du behöver veta om kortet.
...och ang påfyllning finns även på deras sida följande text:
"Det kommer en lastbil med varor till oss var 10:e minut. Utan påfyllning skulle våra kunder, under högsäsong, tömma hela varuhuset på mindre än två dygn." -
Håller med Smurfan! Har varit där idag - det var vansinnigt! Har inte varit med om att det varit så fullknökat/packat en vanlig måndag förmiddag! Vad gjorde alla människor där liksom? Jobbar inte folk!? Fick precis som Smufan smått panik också. Med tanke på dagens människoantal där och vad jag läste om lördagens antal och kö så tror jag - för de som undrar - att det är sak samma om man åker tisdag eller torsdag det är nog lika mycket folk vilken dag som...Mistoffelees skrev 2007-10-15 14:43:42 följande:Precis hemkommen från Ullared, tog 45 min hem, så vi har nära som tur är.Lugnt och skönt mellan 8-9.30. lite folk, ingen på babyavdelningen direkt, , sedan värsta rusningen, gick till kassorna vid 11.30, smått panik, så mycket folk, så trångt, gick inte ta sig fram, skulle inte vilja vara där på helgen med tanke på hur knökfullt det var, gick inte ta sig fram vid kläder och leksaker. Stundvis kort kö in, knappt några lediga pakeringsplatser, inte ens längst bort där vi stod. Och inte ens löning, pension, barnbidrag ännu, men ändå så hysteriskt mycket folk.
...och tips - funderar ni på att köpa döskalleväggklockan!? Gör inte det... Två av de jag tog satt inte visare och quartzverk fast. Förvisso kostade den bara 40:- men det kan ju vara bra med en klocka som visar rätt tid...
(Fick pengarna tillbaka utan problem!
)
Men som sagt - det var galet mycket med folk inne på Ge-Kås!!! (...som dessutom inte kan köra kundvagnar utan att köra av hälsenorna på folk fem gånger om och samtidigt ställa sig i vägen för alla andra... *morrar och avreagerar mig lite till*
)
-
Jag skulle nog säga att lördagen är värst... Men det är min gissning... (Är väl på Ge-Kås 4-8 gånger/år).
Cineraria skrev 2007-10-15 18:35:41 följande:Hej hej Kikar in lite och har en fråga. Tror ni det är skitjobbigt att åka dit fredagen den 26/10 eller 27/10, precis efter löning? Är det bättre att åka en vanlig vardag? -
Kul!? Hrm... Specificera det...
Det går att göra fynd. Bra fynd. Mycket bra fynd till en bråkdel av normalpriset.
Men samtidigt är det bra att hålla koll också - allt är inte billigare alltid. Ibland är det samma pris ungefär.
Jodå. Det är rätt kul, egentligen. Jag är bara lite påverkad av att jag normalt sett aldrig är där när det är så fullpackat. Rekordet på en Ge-Kås dag är nog 8 timmar inkl 10-15 rundor till provrummet... Då var det inte mycket folk kan jag lova.
Cineraria skrev 2007-10-15 20:24:15 följande:ah,låter ju jobbigt. Är det verkligen kul där? :) -
Vet inte var jag skall lägga detta - har inga bilder men tipsar om att det finns personer som har de två första varorna på Tradera (INTE jag själv! Varken köper eller säljer själv på Tradera så det är ingen reklam för några akutioner)
Döskalleklockan (Tradera - sök på döskalle väggklocka) Den kostade 40:-
Flecefilt med döskallar på (Tradera - sök på döskalle fleecefilt på så hittar ni dem i rosa/svart, inte den med "benen" under) 39.95:-
Reflexer spöken (Tradera - sök reflexer spöken) 6 st/förpackning 19.90:-
Andra saker jag köpt:
Kopp med döskallar på 6.95:-
Sims2 Fest och Bröllop 99:-
Herrbälte/skärp i läder 59.95:-
Paraply golfmodell 29.95:-
Resväska Carlton 399:- (ord pris enl prislappen 899
Väska Carlton (att kunna sätta fast på handtaget, svårt att förklara men typ handbagage) 150:- (ord pris enl prislappen 350:- eller 399:-, minns inte exakta summan).
Lite priser i alla fall för er som är nyfikna och undrar, på saker som inte bara är bebissaker.
...och eftersom jag själv inte har några bilder så hamnar det i texttråden...
-
Funkar väl bra som du gjorde!?
J E S S skrev 2007-10-16 09:41:34 följande:
Nu har jag lagt mina inhandlade bebisgrejjer i mitt galleri, men ska jag verkligen lägga in alla bilder i bildtråden?