Ullaredstråden volym 4
ska till ullared nästa helg. Den 20:e alltså. Går i skolan i veckorna och har inte barnvakt då så vi måste åka en lördag...suck. men om det bara är sambon och jag tror jag inte det blir så farligt jobbigt eller vad tror ni?
ska till ullared nästa helg. Den 20:e alltså. Går i skolan i veckorna och har inte barnvakt då så vi måste åka en lördag...suck. men om det bara är sambon och jag tror jag inte det blir så farligt jobbigt eller vad tror ni?
fler som ska åka på lördag??? Jag är inställd på mycket folk...
Nu har jag precis kommit hem efter en dag i Ullared!
3500kr fattigare, men Oj vad bra saker jag fick tag på. Och sambon 1500..hehe
Åkte kvart över 5 i morse och var framme till de öppnade kl.7. Ganska lugnt då så vi tog nedervåningen först. Smart och lite folk!
Sen direkt på leksakerna där det hade börjat fyllas på med folk.Heminredning sedan och efter ett halvt varv där var vagnen full så vi gick ut och tog en stämpel för det hade bildats kö utanför. Packade in i bilen och åt frukost. In igen...
Var klara strax innan 12 och efter unch blev det bok-olle, sko-boo och blomsterbutiken. Sen var vi trötta!
Lägger ut lite bilder+priser ikväll efter en stunds vila... på återseende!
Nu har jag lagt upp bilder och priser på några av sakerna jag köpt.. se gärna i mitt galleri:
(får se om länken funkar nu..)
http://www.familjeliv.se/krypin/alskarnova/galleri.php