Inlägg från: ÄlskarMina |Visa alla inlägg
  • ÄlskarMina

Ullaredstråden volym 4

ska till ullared nästa helg. Den 20:e alltså. Går i skolan i veckorna och har inte barnvakt då så vi måste åka en lördag...suck. men om det bara är sambon och jag tror jag inte det blir så farligt jobbigt eller vad tror ni?

• ÄlskarMina
    sandy85 skrev 2007-10-17 13:56:00 följande:
    vad är det för stämpel det talas om?? aldrig vart med om..och då e jag där ca 3-4 ggr per år
    Det är väl den man an få vid utgången om det är mycket folk i kö utanför och man ska ut och in igen i affären.

Men oftast är det inte sådan kö utanför längre(eller är det nånsin det numera?) så man inte behöver en stämpel ens...
  • ÄlskarMina

Nu har jag precis kommit hem efter en dag i Ullared!
    3500kr fattigare, men Oj vad bra saker jag fick tag på. Och sambon 1500..hehe

Åkte kvart över 5 i morse och var framme till de öppnade kl.7. Ganska lugnt då så vi tog nedervåningen först. Smart och lite folk!
    Sen direkt på leksakerna där det hade börjat fyllas på med folk.Heminredning sedan och efter ett halvt varv där var vagnen full så vi gick ut och tog en stämpel för det hade bildats kö utanför. Packade in i bilen och åt frukost. In igen...

Var klara strax innan 12 och efter unch blev det bok-olle, sko-boo och blomsterbutiken. Sen var vi trötta!

Lägger ut lite bilder+priser ikväll efter en stunds vila... på återseende!

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4