Inlägg från: Thösen |Visa alla inlägg
  • Thösen

Ullaredstråden volym 4

Hejsan! Vi åker till Ullared den 19:e denna månad. Ska till lilla mor i Götet så vi tänkte ta en sväng dit å inhandla lite barnkläder Skrattande
    Fast jag förstår inte hur ni kan göra av med så mkt pengar!? Själv storhandlade vi och kom undan med 2100:- Då menar jag verkligen storhandla. 2 hela vagnar med grejer. Sambon ahde hittat elektronikavdelningen Förvånad
    Så nu ska vi dit ner igen å fylla på babykläderna eftersom lilla tjejen växer så det knakar. Å så inhandla lite julklappar förståss Flört

• Thösen

3200:- fattigare blev vi, men det var det värt.
    Var lite stressigt när man var där, men till slut så tog man det lugnt och plockade på sig det man behövde. En MASSA bebisleksaker. Kanonbra och billigt.
    Blev väl en massa barnkläder också. Men jag tyckte det var riktigt dåligt med fina byxor i strl 80-86!
    Vuxenkläder blev det ju inte så mkt, man har inte tid att gå igenom allt. Å så var det ganska slut på saker tyckte jag.
    Fick med mig 2 tröjor iaf.

Lilla tjejen tyckte det var jättekul att handla hon var så duktig å var inte ledsen en enda gång. Hon spanade in alla konstiga å elaka tanter

• Thösen

Hej igen!
    Glömde fråga! Vart sjutton hittar ni pyjamaser med dragkedja? Jag hittade inga såna alls.
    Bara tvådelat i strl 80 å 90!
    Å så en pyjamas med halva ben å ärmar.
    Hojta till om det är ngn som vet så skickar jag dit lilla mor

Ska man ha första barnet så är det ju en kanonbra ide att åka dit å handla. Man hittar verkligen ALLT man behöver där. Från barnvagnar till bilstolar. Från spjälsäng till vagga. ALLT!

• Thösen

Jag tror att alla dagar innan jul nu är det rätt mkt folk. framåt 16-tiden brukar det klinga av.  Så på kvällarna är det lugnare än på dagarna

• Thösen

Japp det finns det. Vet dock inte vad dom kostar, men jag har en sån å så såg jag en massa såna därnere i helgen

• Thösen
    MysM skrev 2007-10-22 23:05:02 följande:
    oki doki, har en bra som hörs till vagnen, men ja tänkte att de kan ju va sknt o ha en med fleece i
    Ja det är varmt å gosigt. Å den passar bra till min vagn. Finns hål för selen också. Sen ahr den en liten ficka upptill som man kan trä över sitsen upptill!
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4