• amar

Ullaredstråden volym 4

Hje ska till ullared på onsdag..hur e d me vinterkläder ni som varit där? typ å sånt som passar en 2-åring??

nåt mer som ni tycker e prisvärt å¨bra att köpa??

• amar

förrestten en sak till ang leksaker till 2 åring? nåt ni kan rekomndera?

• amar

nää inga dockor men d du räknarde upp lät ju super...ska kika in på dina bilder

• amar
    kitara skrev 2007-10-25 08:16:04 följande:
    Visst ja, glömde en sak till.***Pepparkaksgubbedräkten fanns bara i stora storlekar tyvärr, 110/120 och 130/140 , tror jag. :( Synd, för de var så söta med hatten till.***Tomtekläder fanns ju även till bebisearna (30 kr) men jag tyckte inte om den riktigt. Det var som en röt pyjamas med dragkeja och vita muddar och luva. Jag ska nog kika efter ett tvådelat set (3 om man räknar med luvan) istället.Fast jag inte hittade så mycket av det jag ville ha så gick mina 2000 kr åt mycket fort och jag blev nöjd!Allra bäst var det oväntade fyndet - lammskinnsåkpåsen för 649! Till mig blev det bara fuskpolo och matchande vantar i fleece för 20 och 25 kr. Men det var ju lillkillen som behövde mest grejer.
    har du bild på lammskinsåkpåsen??
  • amar
    kitara skrev 2007-10-25 11:05:47 följande:
    amar, ja, jag har tagit bild. Ska försöka ladda upp bild ikväll. (Måste göra det via brorsans dator, vår kamera är för ny för vår gamla dator. )Den var iaf jättefin, hade "öppningar" för sele/bälten osv.Jag tog en svart men undrar om det inte fanns marinblå också... Lite osäker.Min kompis som var med sade att den åkpåsen liknade exakt en sån hon köpte för 1300 kr på rea år 2002!!! Den enda skillnaden var att den här hade lite gummiknottror på undersidan, som nån sorts antihalk/antiglidgrej. Vanliga fleeceåkpåsar fanns också för ca 200. Men de tittade jag knappt på när jag hade fått syn på denna!
    ohh vill me ha sån..väntar spänt på bilden ikväll haha
  • amar
    Borlänge skrev 2007-10-25 11:09:27 följande:
    tänkte fråga en sak!ska själv till ullared i slutet av november, och går då in i v.11.."vågar" man köpa på sig bebissaker då? för de är väll säkert efter v.12 som det inte är såå stor chans att man får MF??
    själv hade jag nog bara köpt lite bodysar å såna smågrejer..å försökt ta mig dit i slutet av gavidieten å handla d andra...men du kanske har långt å åka?
  • amar

Ni som varit där på lördagar e d mk folk tror ni?? som imorgon tex?

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4