• annoo

Ullaredstråden volym 4

Såg att det var någon som sa att amningsbh:sarna är bra & då undrar jag har dom stora storlekar där?? Tex till någon som har e-f kupa?? :-/ Nyfiken ska ju dit på lördag och hoppas verkligen man hittar någon amnings-BH Skulle vara ett under hehe..

Sen undrar jag av någon som varit där nyss har sett ifall dom har några halloween kläder & prylar där nu?

• annoo
    kattengustav skrev 2007-10-23 22:26:13 följande:
    Dom har upp till E kupa, men jag personligen tycker dom är värdelösa, men det är ju olika vad man tycker.Det är den obekvämaste bhn jag köpt där nere. Och en av dem gick sönder när jag provade den här hemma.
    hmm låter ju inte bra hoppas jag hittar någon iaf som är bekväm men är det för ett billigt och bra pris så spelar det ju inte så jätte stor roll om den nu skulle vara obekväm men till storlek e iaf låter rätt lämpligt hoppas dom passar mina dunder klumpar haha.. Men ska nog kika på bygellösa bh:ar också alltid skönt att ha det med
  • annoo

Jo undrar om det är någon här som har den fina skötbädden ifrån gekås? isåfall om du har den har du då lust att mäta hur den är i längd & bredd åt mig? För skulle vara bra att veta för vill ju gärna köpa en sån nu när man ska dit men är så osäker på om den får plats i vårt skötbord.. Så om du nu har en sån fin skötbädd har du lust att göra mig en liten tjänst?

• annoo

Inatt bär det av till geekåås 2.15 åker vi ifrån örebro jippii ska bli så skoj Längtar för fullt hihi.. JO undrar av er som varit där nyss har några bra tips på vad som måste köpas nu när man väl åker dit?

• annoo
    kitara skrev 2007-10-26 14:57:37 följande:
    Åkpåsen i lammskinn som jag köpte i onsdags! Kanonfin och kanonpris!
    Tack för tipset, ska jag verkligen kolla upp hihi Men får också hoppas på att dom har några kvar nu när man väl ska dit
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4