Ullaredstråden volym 4
Nån som ska trängas med mig nästa fredag mån tro
. Kommer kl 14 och ska tokshopa tills de stänger!
Nån som ska trängas med mig nästa fredag mån tro
. Kommer kl 14 och ska tokshopa tills de stänger!
Får jag fråga hur mycket ni bränner på en dag, på ett ung? Har gjort av med 4000 varje gång när vi köpt babygrejer men nu ska vi köpa större leksaker, kläder etc till jul och alla födelsedagar under vintern och våren.
Vad tror ni? Får man ta snabblån om man har 6000 på kontot
. Får ha mannen som backup annars.
*anteckar*
Ska börjamed leksakerna tror jag! Är väll det jag är mest intresserad av i år
.
Hur mycket Fisher Price saker kan det tänkas finnas? Har fått hela 1000 från morfar att handla presenter och julklappar för till dottern. Ska jag köpa små saker blirdet massor ju. Tänkte sattsa på tex ett garage eller nåt annat med Little People, finns det?
Fast det är säkert utplockat bland leksakerna när vi väl kommer dit vid 14 imorn?
Nu kallar sängen!
Imorn drar jag med mannen 50 mil till Ge-kås för att tokshopa och bo en natt på vandrarhem. Ska bli skönt att få sova länge (lämnar dottern hemma hos farmor
).
Upp kl sex, lämna T hos farmor kl sju och sen åka nånstop så är vi kanske framme till 14
.
*gäsp*
Efter fyra givande timmar på Ge-kås bestämde vi oss för att köra hem direkt iaf
. Jupp, ni hörde rätt. Fyra timmar räcker ypperligt för mig på Ge-kås då jag inte provar kläder
. Hinner få tag på allt jag vill iaf och notan hamnade på 4580 kr! Känns skönt på ett vis att åka hem även om vi kom hem runt 23.
Nu ska jag sortera och fota.
Så, nu finns det lite bilder i bilddagboken. Har även köpt följande som jag inte tänker lägga upp pga snokande släkt och vänner
:
En stor saltkvar och en stor pepparkvarn för 69,95 st
En Duplo skördetröska 169
Ett "gör dina egna tvålar" sett 39,95
Fotbad 129
Vänner samlingsbox sesong 2 199
Pepparkassnutte 39,95
Brio tax 59,95
Jonglerbollar 59,95
Sett med plast/leksaksmat 120 delar 79,95
Bondgård i trä 119
Samt en Totte DVD 69,95 och fyra skivor med julmusik för 29,95-89,95.
Hittade inga barnkläder alls förtom strumpor och pyamasar. Allt va bara rosa med glitter eller mörkblått och trist. Inte min smak helt enkelt. Däremot fyndade jag en del på Lager 157 på hemvägen.
myskatt.bilddagboken.se