Inlägg från: Kallemero79 |Visa alla inlägg
  • Kallemero79

Ullaredstråden volym 4

Här är en till som ska dit på måndag...Julklappr å födelsedagspresenter till sonen å familjen står överst på listan...

• Kallemero79
    Beiban skrev 2007-10-26 07:52:36 följande:
    Vi har runt 75 mil.... Men det är det värt
    Oj då, det var oxå lååångt! Vi har ca 45 min dit, ändå kommer man knappt aldrig iväg..Ska dit på måndag dock!
  • Kallemero79
    Nona75 skrev 2007-10-26 14:59:31 följande:
    Men usch så velig jag blir nu inför måndagens Gekås... verkar helt klart som att det är bäst att vara där sent på dagen när man läser i tråden, men nu är det ju höstlov nästa vecka...Oj, ett sånt I-landsproblem man har
    Vi ska oxå dit på måndag, siktar på att vara där vid ca 14 tiden, eftersom bussarna börjar ge sig av vid 15 tiden...
  • Kallemero79
    Nona75 skrev 2007-10-26 18:03:00 följande:
    Ok, då kör vi också på den tiden, känns skönare än att bege sig iväg i ottan också, så man inte går runt helt grinig och trött där sen
    Finns väl ingen risk att man är grinig å trött därFlört Vi bor bara ca 45 min därifrån... Ingen otta här alltså!
  • Kallemero79
    Minja skrev 2007-10-27 07:56:14 följande:
    Västmanland har v44, Gotland hade v 43 tror att stockholm ochså hade det v43På Gekås "räcknar de V44 som lov för på hemsidan står det något i stil med lovvecka och de har extra öppentider..
    Japp, här i krokarna är det lov v 44. Bor i Halmstad och tror att det är lovvecka nästa v i hela länet?!
  • Kallemero79

Jaha..då bär det snart av...mot Ullared! Ska försöka hinna få i oss lite lunch innan vi åker.

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4