Inlägg från: skånetös78 |Visa alla inlägg
  • skånetös78

Ullaredstråden volym 4

Finns det "Gravid-jackor" i Ullared?
    Jag som är liten och kort kan ju inte bara köpa en större storlek, då blir ju armarna på tok för långa..

• skånetös78

Vofflan: Då får du himla gärna kika om du får en min över! :)

• skånetös78

Cineraria: Det är alltid skitjobbigt att åka till Ullared, vare sig det är löning eller ej! Flört Nä men ärligt talat så lär du inte märka någon större skillnad eftersom det alltid är packat med folk där!

• skånetös78

Har de "Bebis tröjor" på Ge-Kås? Ni vet de här vanliga tröjorna där det står Bebis på magen? isåfall på vilken avdelning finns de?

• skånetös78
    Willwmansmoster skrev 2007-10-29 14:47:41 följande:
    men det kanske är kö varje lördag runt kl 8??Vi ska dit den 17:e nov, ja ja, så lång kötid kan det ju inte vara , eller??Hur lång tid är det längsta ni fått stå o vänta??
    Jag ska också dit den 17:e..ska bli superkul! Var flera månader sen jag var där sist ju! :)
    ~Tänk att vi två ska bli tre~
  • skånetös78

Vad kul att vi är några st som ska åka den 17:e! Hur dags planerar ni att vara på plats?

• skånetös78
    Willwmansmoster skrev 2007-11-08 11:29:35 följande:
    Måste fråga er som vet, ska till ullared o shoppa loss lör den 16:e november...Längtar som tusan, men vad tror ni, om vi är där innan öppning kommer det vara massor folk då? Vi hade tänkt åka så vi är där runt kl 7.00Eller är det smaratare att åka runt kl 9-10?
    Vi ska också dit då och vi kommer nog vara där när de öppnar, brukar satsa på det och hittils har vi bara stått i kö nån enstaka gång! Det är säkert kö när vi kommer men GeKås sväljer en enorm massa folk så vi kommer förhoppningsvis inte bli stående så länge! Det är ju alltid extremt trångt där inne så man märker nog inte om man får trängas med några 1000 mer eller mindre.. ;)
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4