Inlägg från: Gnottan |Visa alla inlägg
  • Gnottan

Ullaredstråden volym 4

Halloj...är det någon som har bild på den lila bävernylon-overallen för 229 kr som finns där? Eller den cerisa?

Emilia 1999 ,Stella 2006 och liten i magen BF 7:e Dec-07
  • Gnottan
    Mangomagen skrev 2007-11-05 13:32:37 följande:
    Någon som vet vad vinteroverallerna typ bävernylon kostar.Måste köpa en mellan overall den jag har köpt (rean förra vintern såklart) är jättestor.Min tjej behöver stl 80 eller 86 någon som sett vet??? Fanns det många olika modeller /färger??Åker den 10:e.......

Jag köpte oxå en bävernylonoverall till min dotter för 229 kr,superfin! Dom är lite stora i storlekarna plus att det bara finns 80 och 90 osv!

Helt klart prisvärd! Just den fanns i cerise och lila.

• Gnottan
    keno skrev 2007-11-05 22:53:33 följande:
    Mangomagen- Jag köpte lila overaller till mina tjejer i torsdags för 139:-styck,storlek 86.Det var inte bävernylon dock, men eftersom mina tjejer är 8 månader och bara ligger i vagnen än så köpte jag lite för stora. Tycker inte då att det behövs det hårda bävernylonet. Dessa fanns även i vitt och rosa.Tror inte att det fanns fler modeller då i allafall.

Jag köpte oxå den overallen först till min dotter för 139 kr men det är jättekonstig passform på dom! Dom är så korta i grenen men det är klart,sitter dom bara i vagnen så är det ju okej! Min tjej kunde knappt gå i sin 86:a och på bävernylonoverallen fick vi ta strl.80!

Det var synd för det var väldigt fin färg på den för 139 kr,plommon!

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4