Inlägg från: Kakan83 |Visa alla inlägg
  • Kakan83

Ullaredstråden volym 4

Ni som har åkpåsen för 149 kr, vilken vagn har ni den till? Tror ni den passar till den brio sittvagn? (Tror det är en brio race)

Oliver ab imo pectore
  • Kakan83
    Tösen24 skrev 2007-10-26 15:01:22 följande:
    Jag har den till min Herqules 3 spin sittvagn. Passar hur bra som helst, jag tror den passar de flesta vagnar.
    Tack för ditt svar. Det är en kompis som undrar. Är ju inte få farligt pris om den inte skulle råka passa heller.
    Oliver ab imo pectore
  • Kakan83
    amar skrev 2007-10-26 16:27:33 följande:
    Ni som varit där på lördagar e d mk folk tror ni?? som imorgon tex?
    Det är säkert en hel del folk där imorgon, men jag ska dit iaf. Med jobb å barn så är det inte lätt att hitta en tid som passar. Så det är bara att vara där kl sju, vassa armbågarna å rusa in till barnkläderna och sen leksakerna. Så har man det gjort iaf.
    Oliver ab imo pectore
  • Kakan83
    CamoMillan skrev 2007-10-28 18:11:23 följande:
    Min mamma var i Ullred i helgen & kom inte in på Gekås på Lördagen för det var så mycket folk. Men dom hade vart in på Fredagen iallafall. Jag ska ner på Onsdag, vad tror ni om det? Är det mycket folk då tror ni??
    Det var helt sjukt i Lördags! Vi var där kl 06.55 så vi slapp kö. Men när vi gick ut vid 11 tiden så var det kö ända till bussparkeringen!
    **

Det var en hel del sjuka folk där i Lördags. Eller så tar Gekås fram dom hemskaste sidorna hos folk.
    Det var en kärring som körde sin kundvagn rakt i magen på mig på samma gång som hon tittar mig rakt i ögonen. Hon fick höra kan jag lova!
    Oliver ab imo pectore
  • Kakan83

Hej alla Gekås fans!

Någon här som vet var deras resesäng kostar? Någon som har den? Nöjd/missnöjd? Funderar på att skicka med svägerskan pengar när hon ska åka upp.

Oliver ab imo pectore
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4