Inlägg från: 3 barns mamman 1984 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamman 1984

Ullaredstråden volym 4

jag åker om en timme till ullared ska bli så roligt har skrivit en hel bok nästan va ja ska ha me mig hem men misstänker att hälften glöms bort hehe

Caroline Carl och Wictor
  • 3 barns mamman 1984

har någon haft eller hört något om barnvagnarna där som kostar 1600:- köpte en sån igår men den va ej som den va som man fick provköra där.
    är inte alls nöjd hoppas man får lämna tillbaka den ska dit om 3 veckor igen

Caroline Carl och Wictor
  • 3 barns mamman 1984

har någon haft eller hört något om barnvagnarna där som kostar 1600:- köpte en sån igår men den va ej som den va som man fick provköra där.
    är inte alls nöjd hoppas man får lämna tillbaka den ska dit om 3 veckor igen

Caroline Carl och Wictor
  • 3 barns mamman 1984

jag måste bara fråga en gång till här nu för tredje gången är de någon som vet något om dessa vagnar dom har i ullared för 1600 ja köpte en sån och är ej nöjd får man lämna tillbaka den? aldrig använd!!

Caroline Carl och Wictor
  • 3 barns mamman 1984
    IvU skrev 2007-11-06 15:11:42 följande:
    jag köpte en Modi kombivagn där förra året och i kassan sa dom till mig att om jag bara sparade kvittot så gick det bra att byta/lämna tillbaka den. förhoppningsvis går det med din oxå om du inte är nöjd :)
    februari 2008 skrev 2007-11-06 16:57:35 följande:
    Du kan nog lämna den tillbaka om prislappen står kvar och är inplastad och visa upp den mot kvittot, så löser det sig nog :)
    jag plockade ihop den för att se hur den var men aldrig använt den eftersom ja ej litar på bromsarna när ja fick montera ihop dem själva..
    hoppas ja får lämna tillbaka den då..
    tack för att ni svara båda 2..
    Caroline Carl och Wictor
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4