Ullaredstråden volym 4
Zack:
vet inte om du kolla så noga på babyavdelningen, men om du va där..såg du ifall dom fortfarande har kvar sänghimmeln? stativet å så?
sen ett måste...hade dom fått in julgrejerna än?
Zack:
vet inte om du kolla så noga på babyavdelningen, men om du va där..såg du ifall dom fortfarande har kvar sänghimmeln? stativet å så?
sen ett måste...hade dom fått in julgrejerna än?
ni som varit där nu i dagarna kan ni inte lägga upp lite bilder så man får se fynden?
Nettan80:
vår flickas syssling har en vagn från ullared å den e jättefin å funkar precis lika bra som vagnarna för 6-7 tusen. dom gav 1500 för sin om jag inte minns fel. så hade dom haft tvillingvagnar hade jag köpt en där iaf
På torsdag gäller d äntligen! så som jag suttit å trånat efter att få åka dit när man kollat in här varje dag
weehoo! idag gäller d! inväntar bara på att göbben ska komma hem lite tidigare sen jäklar ska man shoppa loss=)
kom på en sak jag ska köpa till lillkråkan i julklapp, nämligen en läragåbil (hoppas ni vet va jag menar?) och skall ev åka ner nästa månad en snabbis å inhandla lite julklappar. någon som sett om dom har sådana där nere å isf till vilket pris?