Ullaredstråden volym 4
Vilken rolig fråga jag såg lite längre upp i tråden (puffar lite):
Vilket är ert bästa köp på Ullared?
Gärna något fynd av senare tid så det finns chans att finnas kvar för oss som åker dit strax
Vilken rolig fråga jag såg lite längre upp i tråden (puffar lite):
Vilket är ert bästa köp på Ullared?
Gärna något fynd av senare tid så det finns chans att finnas kvar för oss som åker dit strax
wilma84: om jag vore du skulle jag sälja det för det pris marknaden bestämer.. alltså med vinst om du köpt det i ullared.. varför inte? är väl inget att skämmas för att man gör vinst när man köpt in något billigt o sen säljer det på tradera?
oh wow! vad kostade cars bilbana? ska dit 13 nov..längtar!
ohhhh... hoppas hoppas att den kommer in igen till dess.. vilket KAP! tack för ditt svar!
Ja bilbanan skulle verkligen vara den perfekta julklappen. har en treåring som älskar Cars.. o alla andra bilar. Sover med bilar istället för gosedjur och bäddar ner dem.. hmm.. Hittar jag den inte på Ullared 13 nov så tänkte jag försöka köpa den på Ebay USA.. Mycket billigare därifrån än i svenska leksaksaffärer även med frakten inkluderad... men jag hoppas på Ullared
Lego tänkte jag också köpa.. o varför inte helikoptern
jag undrar en sak.. jag har hört att hem o fritid flyttat ner till källarvåningen.. har leksakerna också fyttat ner då? tänkte om de klassas som fritid. vart har elektroniken som var på källarvåningen föut tagit vägen då? ska dit i november, man vill ju veta vilken våning man ska rejsa in i först..
myskatt: tackar!
så mykcet verkar inte vara förändrad då sen jag var där i somras
Någon mer än jag som ska dit på tisdag? Ni som var där tors eller fredag nu..var det mycket folk?