Ullaredstråden volym 4
Hej! Jag behöver köpa en åkpåse till min nya vagn men en billig tittade på bilden vet någon om den passar till en Urban Jungle??
Hej! Jag behöver köpa en åkpåse till min nya vagn men en billig tittade på bilden vet någon om den passar till en Urban Jungle??
Hej!
Är det någon som vet om de har en såndär fin leksaksspis gärna den stora med diskho pris??
Hej! Har just fått reda på att syrrans 9-åringar önskar sig pysselsaker från panduro i julklapp.Men där är det ju svindyrt.
Har inte varit på Ullared på 19 år!! men åker snart ner med en kompis på bussresa vi åker 00:15 från sthlm de ni.....
Jag hoppas verkligen att det finns massa kuligt att hitta.
Vet någon om det finns pysselsaker och var??
Tack alla som lagt in bilder är så kul att titta lite.
Sony jag skulle vara lite försiktig av erfarenhet det jättetrist att stå där med alla sina fina saker om något händer, men det är ju upp till dig.
Någon som vet vad vinteroverallerna typ bävernylon kostar.
Måste köpa en mellan overall den jag har köpt (rean förra vintern såklart) är jättestor.Min tjej behöver stl 80 eller 86 någon som sett vet??? Fanns det många olika modeller /färger??
Åker den 10:e.......
Tack för svaren smultronhjärta och gnottan.
Sorry constelation ställde frågan innan jag hade läst ditt senare inlägg ;)
Jag åker i natt bussen går ifrån värmdö 00:30 !!!!
Hoppas verkligen att snöovädret håller sig borta.
Lycka till med kapen :)
Ojojoj snacka om att det var kö igår!!
Vår buss blev försenad pga snöovädret/halka valde chaffören att åka via sthlm göteborg ullared det tog ju sin tid vi var inte framme förän 8:30.Sprang fra till ingången 10 pers före drog de fram snöret.Sen fick vi vänta i 1h men många som inte var snabba på vår buss fick vänta 2.Kön var redan vid 9:30 ända bort till bussarna enormt.Sen blev det bråk för att de var några som försökte ställa sig längst fram sa att de hade barn som frös och att de ju inte hade några vagnar.......... Vi i kön blev tok sura en tjej hämtade en vakt som fick dem att flytta sig efter mycket tjafs. Strax efter så släppte de på och tror ni inte att de lyckades slinka in ändå.
Senare såg vi dem på barnkläder men "snodda vagnar" antar jag fy fan vad upprörande.
Annars var det ändå rätt ok inne men många saker var slut :(
4582.50 blev det ändå oupps
Letade själv efter ett Fisher Price garage såg inget :(
Såg ett högt i trä men det var inget för mig så tittade inte på priset.