Inlägg från: velmajan |Visa alla inlägg
  • velmajan

Ullaredstråden volym 4

På Tradera ser man att många säljer jackor; on the peak, och vad jag föstår så kommer de från Ullared. Tycker att de är rätt snygga, undrar om någon vet vad en 3-i-1 jacka kostar där?? (kanske är det värt att åka ner de 30 milen dit. *ler*).

Att inte välja är också att välja.
  • velmajan

Mikah: aha.. så då får man kanske bita i det sura äpplet och köpa en på Tradera för 500 kr.... Man kan väl inte hopaps på att de får in fler... Förstår om de är populära!

• velmajan

Funderar på att åka dit nästa torsdag - hoppas på att det inte är helt fullt med folk då..
    Ni som nyligen har varit där; hur är utbudet av jackor för vuxna (behöver en ny vinterjacka) och finns det möjlighet att göra bort alla julklappsinköp där till barn i släkten(pojke på fem år, tjej fyra år och en liten ettårig tös)?? Skulle vara skönt att köpa allt på en gång...

• velmajan

Har för mig att det fanns ganska mycket leksaker när jag var där sist, men det var drygt ett år sedan. Tänkte att det kanske är utplockat nu till jul?!?!
    Kan du inte kolla jackutbudet på måndag???*ler* Har sett andra som köpt sina jackor där, men det är inte säkert at det finns kvar när mankommer dit..

• velmajan

På torsdagmorgon bär det av till Ullarde, 30 mil enkel väg. Oj, vad jag ska handla!!!! Egentligen är det inte så mkt man behöver, men det lär nog bli en hel del ändå. Funderar faktiskt på åka i lång tunika och leggings, i fall man skulle vara tvungen att prova byxor.. och alla provrum är upptagna.. sambon skrattar gott åt mina planer . Hoppas på att hitta vinterjack till mig, pyjamas, sockor, mössor, vantar och lite andra kläder till lillgrabben, julklappar till barnen i bekantskapskretsen, några tuffa gardiner till lillgrabben och kanske t o m en lampa.. Återstår att att se. Sambon la till batterier på min lista.. Verkar inte som att han tar det på samma allvar som mig.

• velmajan

Såg ljuskonerna när jag var där nere förra veckan, har för mig att det fanns olika storlekar och färger - är dock inte helt säker...

Softshell jackorna som säljs på Gekås till bra priser och är jättepopulära såg jag idag på en annan affär här i stan, men märket var ett annat än on the peak - annars var de exakt lika dana (bara själva märket var utbytt), men de var drygt 150 kr dyrare Glad

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4