• saphy

Ullaredstråden volym 4

Hej! Ska till Ullared på onsdag.. Men jag var där i början av september och blev grymt besviken på leksaksavd! Där var stora ytor utan leksaker, och väldigt lite.. Om jag har uppfattat er rätt så har dom fått in mer nu? Hade ju tänkt att köpa rätt mycket av julklapparna till barnen på onsdag! Blev även besviken på utbudet av flickklder st 86... Men oj vad mycket annat jag köpte!!

• saphy

YES!!! Nu ska jag åka!! Massor av shopping i sikte! Ullared here i come!! Skriver ikväll om jag hittat några fynd

• saphy

Var där igår... Guuud va mycket bra och fint!!! Tack för tipset om Pippihuset! Köpte ett sånt och dockerna till! Och MASSOR av annat!! Läste i deras tidning ULLA att dom räknar med mycket folk hela tiden och hela veckan nästa vecka! Under nov mån säljer dom lika mycket leksaker som hela första halvåret!

• saphy

NNina: Jag såg att dom hade amningskuddde billigt! Ett litet tips. Jag hade inte klarat mig utan min!!

• saphy

När jag var där uppe i förra veckan köpte jah My little pony bebisen som pratar och som man ska mata. Den kostar ca 249 hemma på BR men jag gav 159kr för den! Bara där "betalade" sig min resa..reser från malmö med 4 st i bilen...

• saphy

Jag köpta docka med magnetnapp, jättefin! 79kr...

• saphy

firepuzz: man får bsked direkt när de gör en koll, sen kan du handla direkt på det provisoriska kortet... Dom hade erbjudande när jag var där (24/10) att man fick 100kr om man tog kortet den dagen! happy shopping!!!

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4