Inlägg från: Gunilla75 |Visa alla inlägg
  • Gunilla75

Ullaredstråden volym 4

Ni har kanske redan tipsat om babyleksaker redan i denna tråd... men jag skulle bli jätte glad om någon berättade vad det finns för disney leksaker (gärna beskrivning och pris)... då jag ska skicka bud med en kompis!

• Gunilla75

Jag har köpt amningsbehån Trofe, den är jättebra. Ska köpa fler. Jag ska förhoppningsvis dit på lördag (så kul). Hoppas hitta en fin vinterjacka till mig och massor av saker till lilltösen.

• Gunilla75

Tips! En gång hade de inte min storlek ute i affären, frågade vid provrummet och de fixade fram 2 st bh:ar från lagret.

• Gunilla75

Åh, vi måste skjuta på vårt besök. Hade ju tänkt åka på lördag, men det får bli nästa lördag istället.

Har ej sett någon sittstol på vagnarna. Vi hade vår vagn med oss in när vi var där i somras. Men istället för att ha vars en kundvagn, hade vi en gemensam.

• Gunilla75

Sandy85: De byte ut sina kundvagnar i år (eller var det förra året) till modeller som om man blev påkörd... blev man det i rumpan istället för hälsenorna.

Har hört att typ dagen innan julafton är det inget folk på Gekås. Är det någon som vet när det börjar glesna av innan jul? Jag lär ju åka i värsta folkmängden!

• Gunilla75

Säljer de barn burkmat på Gekås? Undrar om man kan ta med sig en burk in utan att personalen tror att man har snott den där.

Sandy85: ajdå! Förra hösten när jag var gravid, fick jag gå med händerna framför magen för att inte bli påkörd!

Det jag hatar med Gekås, är att kunderna inte kan stå med sin vagn rätt i gångarna. Många blockerar en gång med sin vagn ställd på tvären. Själv går jag helst med korg (som snabbt blir full).

• Gunilla75

9Kärleken6: Jag skall väl säga att jag tar både vagn och korg. Går runt med korg och när den är full, kastar jag över innehållet till vagnen. Nej, en korg skulle inte räcka för mig heller.

• Gunilla75

Jag har för mig att disney snuttefilt kostar 49:- (men är inte hundra på det). Skulle ha köpt en i somras... kanske köper jag en i morgon? Fast är det lönt till en 6 månaders baby????

Vad kostar tomtedräkterna?

• Gunilla75

Var i Ullared igår, finns foto på babysaker med priser hos mig!

Vad mycket folk det var där inne. Knappt man kunde röra sig på förmiddagen, blev glesare på eftermiddagen. Mycket var utplockat på hyllorna, men för första gången såg jag personal som plockade upp på hyllorna (en lördag). Har bara sett att de har fyllt på vid kläderna vid tidigare besök.

Vi var framme vid halv tio-tio och fick stå i kö (kanske 15-20 min) för att komma in i butiken. Vid tolv tiden var kön borta.

Dåligt sortiment bland pyjamaserna i stl 80 (hittade bara 2 sorter).

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4