Inlägg från: 3småttingar |Visa alla inlägg
  • 3småttingar

Ullaredstråden volym 4

Pillemajsan skrev 2007-11-15 09:40:22 följande:
    nån som kan länka mig gekås bild tråd?
    Den finns i TS :)
    ღ mamma till söta Edwin 061109 ღ Jag fyller 20 år idag 15/11 ღ
  • 3småttingar
    Någon som vet om dom har SINGSTAR där? Har vart där 1000 ggr innan man aldrig kollat efter det
  • 3småttingar
    vofflan skrev 2007-11-15 09:49:02 följande:
    De hade singstar när vi var där i oktober
    Tack! Du har ingen som helst aning om priset?
  • 3småttingar

Nee det menar jag också, vissa saker är inte billigare än i andra affärer

• 3småttingar
    MiniMie skrev 2007-11-15 10:35:59 följande:
    nää.. men överlag.. Om du köper 100 OLIKA saker på ullared.. så kanske de är TVÅ som kostar lika som hemma.För OM dom/vi i tråden skulle säga.. att de kostar lika..den sak du frågar om, skulle du då ställa in din resa o skita i att åka..?!?!
    Snälla du, jag har 20 min till gekås och 20 min till Onoff. Om det är billigare på Gekås än Onoff då åker jag gärna dit.

Ursäkta mig då att jag frågade!
  • 3småttingar
    MiniMie skrev 2007-11-15 11:00:24 följande:
    dom flästa här har nog mer än 20 min... Och inget inlägg var riktat MOT dej.. som dom flästa här allafall verkade förstå.. *TACK FÖR DE*Och av de som jag allafall kan läsa så verkade detta inlägg jag skrev tidigare allafall vara uppskattat.. fler som tröttnat på att tråden går ut på.. "vad kostar den här saken o är min dag bra dag att åka dit på"...TAACK FÖR MEJ
    Det verkade som allt startade pga av den frågan så tro fan man tar åt sig.

Lägg till i TS då vilka dagar som är bättre att åka på så folk som undrar vet så slipper ni upprepa er. Själv så bryr jag mig inte som sagt. 

Men däremot så trodde jag att man kan fråga vad vissa saker kostar? Eller vad ska tråden gå ut på annars? Att visa sina inköp men ej skriva priser ?
  • 3småttingar
    MiniMie skrev 2007-11-15 11:12:56 följande:
    MEN HERRE GUD VILKEN JÄVLA ANTI MÄNNISKA...!!!! fråga va fan du vill.. orka tjöta med någon som bara sätter sej på tvären..
    Okej? Vaknat på fel sida? Svara bara istället på vad du tycker att tråden ska gå ut på?

Skitsamma förresten, du verkar ju ändå så inte ha något vettigt att skriva.
  • 3småttingar

Kattengustav - tack för svar !

• 3småttingar
    loveliva skrev 2007-11-15 20:16:57 följande:
    Finns det symaskin på GeKås????????Vad kostar de iså fall?
    Ska dit imorrn antagligen, kan titta om jag ser någon
  • 3småttingar
    MiniMie skrev 2007-11-15 21:38:22 följande:
    Den ENDA som gnällt på någonting av allt jag har skrivit i den här tråden någonsin.. är DU.. så antagligen är de inte så jävla tokigt endå!!klart som fan man kan fråga..om ditt o datt.. men de mesta alla frågar priser om STÅR redan i ts..och får man inget svar så kanske inge vet eller ahr lust och svara så varför forts tjata?!?
    Tar det i GB, tråden ska inte behöva lida.
  • 3småttingar

När fan frågade jag vilken dag man ska dit på?

Och vadå gnäller?

Jag har knappt skrivit i tråden, gnäll inte på mig för att folk kommer o frågar om priser hit o dit och tider.

LÄS mina inlägg ordentligt innan du svarar.

Jag har INTE frågat vilka dagar man ska åka dit på.
    Jag VET att saker är billiga i Ullared men jag frågade om en specifik sak eftersom jag har lika nära till Gekås som till någon annan affär.

• 3småttingar

Nu lägger vi ner den diskussionen tycker jag, tråkigt att förstöra tråden.

Jag ska iaf dit imorrn, få se om man hittar nått kul

• 3småttingar
    MiniMie skrev 2007-11-15 21:56:23 följande:
    HERRE GUD.. LÄS ALLA INLÄGG INNAN NI KOMMENTERAR.....!!!! jag kommenterade FRITT i TRÅDEN... OM något JAG tyckte o de var fler som hängede på. MEN NÅGON la sej i o tyckte att DENNA hade bara 20 min till ullared o kunde åka dit för schampoo om de var så.. o de skiter väl jag i...!!!!fråga vad fan ni vill.. i dont care.. men ONÖDIGT o fråga de som finns i ts.. o svarar ingen kanske de finns en anledning.. var lixom de som var poängen.. men... fattar man inte o orkar man inte läsa mer än 10senaste inläggen på tjata på.. kanske finns en anledning att man itne svarar på eran fråga för INGEN vet.. eller??från början verkade den här tråden vara för att diskutera med ullared.. nu är de bara ett jävla register med innehåll o priser.. skoj tråd... njaaa.. de vette 17.... OVER AND UTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Haha nu måste jag bara svara.

Jag har 20 min dit, men har aldrig skrivit att jag skulle åka dit för schampo utan det var Jie som skrev nått exempel om det.
  • 3småttingar
    MiniMie skrev 2007-11-15 22:05:54 följande:
    Ha de bäst på ullared... o shoppa rejält.. de ska jag ;)
    Ja, för du handlar väl allt på Gekås. 

Nu lämnar jag tråden, så slipper ni mig.

*GONE*
  • 3småttingar
    villasibylla skrev 2007-11-15 22:28:54 följande:
    ni som vart nere i dag, hur såg leksaks avdelningen ut? utplockad?Finns det några spindelmannen kläder inne nu?
    Dom fyller på var 10:e minut med varor enligt deras hemsida så det borde inte vara utplockat

Men sen kan ju vissa saker ta slut också men då kommer de nog in igen efter några dagar skulle jag tro?
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4