Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

Ullaredstråden volym 4

en ullaredstråd!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kvällen är räddad!!!!!

• Donna69

en kompis till mig köpte en vagn från ullared förra året,vet inte märke osv.

rätt som det va så rasade hela sitt-delen ner i backen...det va bara o kasta vagnen....=(

• Donna69
    Sony skrev 2007-10-19 06:56:28 följande:
    Tjoho!! Nu ska jag oxå till Ullared!Har inte varit där förr. Åker med buss. Något man bör tänka på? ska man ha med väska så man kan stoppa inköpen i?? Får åka Pendeltåg hemSen så undrar jag om man kan hitta lammskinnsfäll där.Någon som vet om dom har ullpläd där? Är så frusen och lägenheten är så kall
    finns o köpa väsk-påsar typ där...man får plats med ganska mycket i den samt att det är smidigare än att ha 4000000000 påsar *fniss*

önskar dig en härlig dag på gekås!!!
  • Donna69

Orkar inte läsa genom tråden o försöka hitta svar....

Är det nån som har koll på om det finns nån micro där nere?
    En digital?

vad låg de på för pris??

• Donna69
    Donna69 skrev 2007-10-21 23:04:39 följande:
    Orkar inte läsa genom tråden o försöka hitta svar....Är det nån som har koll på om det finns nån micro där nere?En digital?vad låg de på för pris??
  • Donna69
    Violfudge skrev 2007-10-22 10:47:20 följande:
    har någon köpt en babysitter där nere, vad kostar de. Har ni någon bild på den?
    kolla TS =)
  • Donna69

familjen K skrev 2007-10-23 12:05:35 följande:

ingen som kan svara på min fråga ?
    fredag tror jag, på lördagar är det ju kaos!!
  • Donna69
    kitara skrev 2007-10-25 07:51:03 följande:
    En liten rapport från igår.***BABYGYMMET: det mjuka billiga för 189 kr var slut men de hade fått in andra, nya som kostade 289 och 349 kr. Jag tolkade det som att de inte skulle få in de för 189 igen... :(Det vara bara Nallemotiv på de nya. Rosa, ljusblått och mörkblått.***GOLVPUSSLET: Var också slut. :(***ÅKPÅSE i fårskinn: Det fanns en jättefin åkpåse i fårskinn för _bara_ 649 kr!!! Liknande finns på t ex Babyland för 1596 kr!?!?! :-0 Väldigt dåligt med kläder 62-86. Det fanns endast ett par mjukisbyxor, och det var i strl 68. (som kassörskan råkade slå in två gånger, typiskt!)Blev några få bodys men pyjamasar blev det inga. De hade dubbelstorlekar och jag kan inte säga att jag jublade över mönstren... Köper nog såna här hemma för några tior mer.Köpte annars fina sängkläder med lejon, giraffer m.m. på blå bakgrund för 90 kr (fanns även med beige bakgrund, då även gardiner). Tillhörande spjälskydd 99 kr.Sen fanns ett enfärgat svart spjälskydd som jag inte kunde låta bli, grymt snyggt! 109 för den.Gosedjur, "Plattisar" från Teddykompaniet hade de för bara 49 kr. Kostar annars ca 149 kr! Så det blev en krokodil och en hund. Supermjuka och gosiga. "Hårda" babygym, med bara själva ställningen och utan matta, hade de också. 70 kr och ett från Fischer Price för 139 kr. Och när det billiga mjuka inte fanns så funderade jag på ett sånt men bestämde mig att köpa IKEA´s mjuka för 299 kr istället när jag kommer hem. Sån blev det lite blandat, mjuka babyklossar för 40 kr. Nappflaskestället för 14 kr och lite sånt krafs.
    F-n, stl 62-68 behöver jag ju köpa...=( Fast dom får in lite titt som tätt va?

Tänk om allt fanns på postorder!! stackars Donnas konto

Nån som har koll på vinterjackor?? jag köpte en förra året för 179:- (till mig alltså)
    super bra!!!!
  • Donna69
    firepuzz skrev 2007-11-13 20:34:07 följande:
    när är bäst att åka den 6/12 eller den 11/12 vad tror ni??
    Den 11:e för då ska jag dit!!!! =)
  • Donna69

Fyrklovern skrev 2007-11-18 23:21:15 följande:
    Tyvärr så gör vi inte så längre... (jag jobbar på Gekås)
    Jobbar du där??
    Bow Down Together
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4