Inlägg från: Skogshallon |Visa alla inlägg
  • Skogshallon

Ullaredstråden volym 4

Sofia t skrev 2007-10-23 13:24:06 följande:
    Oki.Detta är första barnet för mig och undrar me om det är nåt speciellt som jag ska tänka på att kolla efter där nere som ni vet är mycket billigare?
    Babysittern och plastad frotté är något jag köpt där som jag tycker har varit jättebra!
  • Skogshallon
    Charro skrev 2007-11-15 16:02:24 följande:
    En hellt annan fråga till er som vet lite mer än mig Finns det någon sak ni absolut inte tycker är värt att handla, som ni vet är dålig i kvalitén eller inte värt priset. Någon sak som ni är "känd" för att gå sönder...
    Dålig kvalité är det väl kanske inte men tycker en del bodys kan bli lite... urtvättade efter ett par tvättar, tyget tappar liksom spänsten. Och tycker inte heller alla bodys är speciellt billiga, en del kostar ju kanske bara någon tia mindre än ex Lindex.
  • Skogshallon
    Skog skrev 2007-11-20 14:38:54 följande:
    ngn som vet om de har babysitter o va de kostar o hur de ser ut, har de bara sitter eller med lekasaks"bord" också?
    (Finns större bild i mitt galleri)
    Köpte babysitter i våras och då kostade den 189 kr, den på bilden ovan. Tycker den har varit jättebra och är nöjd med den, men tror det har kommit in en ny modell nu, en beige/svart för samma pris (iallafall för ett par månader sedan). Min dotter har en sån (beige/svart) hos sin mormor men jag föredrar faktiskt den modellen vi har här hemma, tycker den känns rejälare så går det att välja så föreslår jag modellen här ovan. Fast det är ju verkligen inget fel på den andra heller...
  • Skogshallon

Har jag rätt om jag minns att det finns en glasögonaffär intill Ge-kås?
    Isåfall, är det någon som handlat där? Byter de enbart glas också eller endast beställning på glas+bågar? Pris?

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4