Inlägg från: smålandstös |Visa alla inlägg
  • smålandstös

Ullaredstråden volym 4

Ska ner till Gekås & trängas jag med nu innan jul.

Ni som varit där nyligen, jag är ute efter ljuskoner, har de det där?
    Hoppas ni vet vad jag menar, men varenda ljusaffär verkar ha dem nu... Det är som stora koner i olika färger & så är det en ljusslinga fäst i dem.

Undrar också om de har julstjärna på stativ, som verkar vara senaste flugan till jul??

• smålandstös
    Smultronhjärta skrev 2007-11-21 14:43:31 följande:
    Julstjärna på stativ finns för 99:- ,konerna har vet jag inte...
    Tack! Då väntar jag & införskaffa det tills jag varit nere.
    Konerna har jag köpt där nere för 3-4 år sen tror jag. Tänkte om de kom tillbaka, de verkar ju också populära.
  • smålandstös
    hannis00 skrev 2007-11-21 22:01:00 följande:
    någon som ska dit i nästa vecka ??
    Ska dit nästa lördag. Den 1.a dec... Så håll er hemma då!Flört
  • smålandstös

Ska till Ullared & shoppa julklappar som så många andra.
    Har en dotter på snart 3. Ni som varit där, har ni gjort några roliga fynd när det gäller leksaker till 2-3:åringar??
    Tips!!

• smålandstös
    Hannajo skrev 2007-11-22 11:15:38 följande:
    smålandstösMin dotter fyller tre snart och vi handlade en del till henne när vi var nere i september. Bla en pippiperuk, en traktor, cd-bok (19 kr!), pussel (9 kr!), pärlor och en hel del annat, allt billigare än vad man kan hitta här hemma.
    Min är ju tokig i pussel! Pussel & hästar. Och jag tycker pussel är dyrt här hemma, så det blir att investera i en hel del då där nere.

CDbok är ju jättebra tips. Vi tänkte köpa en liten stereo till hennes rum ( så man slipper höra på Mojje & Bamse i vardagsrummet varje dag)

Vet du om det har stora pärlor & pärlplattor. Vet inte vad de heter men jag har sett dem i leksaksaffären. Det är som vanliga pärlor men storlek XL typ.
  • smålandstös
    ung83 skrev 2007-11-22 12:59:37 följande:
    jag ska ner på fredag nästa vecka (30nov) kommer då vara i grav.v 35+1
    Nästan som jag då... fast jag är värre... 37+1 är jag den 1:a när vi ska dit....
    Kanske skulle kolla upp vägen till närmsta BB ????Flört
  • smålandstös
    kattengustav skrev 2007-11-22 22:10:02 följande:
    Ursäkta då. Trodde Falkenberg hade, men jag sa inte att jag var helt säker. Jag sa nog och att jag trodde Falkenberg hade. Bli inte så upprörda.Tjej 83 skrev 2007-11-22 22:01:14 följande:
    Tack för alla tips & att ni bryr er.
    Ska kolla upp på eniro.... Inte för jag tror det är nån fara. Man har väl inte tid att känna efter om man har värkar när man är på shoppingrunda i Ullared......Räcka ut tungan
  • smålandstös

Nån mer som gjort några roliga julklappsfynd till en 2 - 3 årig tjej..
    Vill ha lite fler tips innan jag åker ner.

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4