Inlägg från: Camilla D |Visa alla inlägg
  • Camilla D

Ullaredstråden volym 4

Amnings Bh har jag alltid köpt där, de är jättebra! Passa på att bunkra upp.
    Ja, igår var väl ingen bra dag, dels lön och sedan var det tydligen någon aktion för maskiner i närheten och då brukar tydligen gubbarna lämna tanterna på gekås. (helt plötsligt gick det bra för gubbarna att köra långt för att komma till ullared ;) )

• Camilla D

Mirris: Vilken tuff overall!! Var där förra veckan och då fanns det nästan ingenting! :(
    Får väl ta mig dit någon mer dag...
    Behöver jacka i storlek 130 och jacka i 116, någon som vet om det fanns något snyggt?

• Camilla D

Ett tips, försök att inte åka på lördagar. Just nu är det extra mycket folk där (och kommer vara fram till jul). Lördagar är extra hysteriska. Jag vet att många åker långt och inte har något val, men isådanafall så lämna barnen hemma och utrusta er med extra myckert tålamod!

Dagen innan julafton är det alltid jättelite folk, tips om någon vågar vänta med julklapparna.

Själv skall jag dit på tisdag, hoppas det inte är för mycket köer och att det finns vintekläder i storlek 120 kvar!
    Nåt jag skall kolla efter?

• Camilla D

Skall se om jag ser något golvpussel! Vet att jag sett något där innan men vet inte om de finns kvar eller vad det kostar. Skall spana på tisdag.

• Camilla D

Idag skall jag också dit! Vi åker vid 14 tiden (har inte så jättelångt)

Lite tips på dagar (min man kör dit två gånger om dagen i jobbet, så han informerar mig)
    Måndag är mycket folk.
    Tisdag, onsdag lite lugnare
    Torsdag kommer många lite senare på dagen
    Fredag är ungefär som måndag
    Lördag är katastrof

Hoppas det kan hjälpa någon.
    Vi har lov här v.44 så då är det mycket folk alla dagar!

• Camilla D

Det kommer bli kaos på gekås på lördag!
    36 (!!!) bussar är redan förbokade, och det beräknas bli den värsta lördagen. Sedan kommer det att minska något. Så vänta några veckor ni som kan. Det blir lite lugnare snart, sen kommer julrushen.
    Ville bara varna!

• Camilla D

vofflan: Min man är däe 2ggr/dag i jobbet, så han får info av de som jobbar där.

Taniko: i januari är det lugnt och skönt där. Smart att åka då.

Bellevue: Det finns bänkar och fik där inne, så det kommer nog gå bra. Jag tror det är bra tid, början av november. Folk har köpt färdigt vintekläderna, och inte börjar med julklapparna ännu.

• Camilla D

Skall be honom fråga! Men tydligen så brukar det minska efter oktober, just nu är det rätt hysteriskt.

• Camilla D

Förlåt! Det var jag som skulle kolla det i tisdags, jag letade verkligen efter det, men det fanns inga då! Men som sagt utbudet varierar ju verkligen. Det kan finna dagen efter, men kan ringa och fråga.
    Jag var på jakt efter kaplastavar en gång, var där ena veckan, då fanns inga (frågade tom) sedan spontan åkte jag med en kompis veckan efter och då fanns det massor.
    De sa då att man alltid kan ringa och höra efter, men i tisdags fanns det inga, tyvärr.
    Förlåt att jag glömde svara dig...

• Camilla D

Är det någon som vet hur trehjulingen som finns där ser ut?
    Vet någon vad mickey riddarborg kostar? Och riddare, de lite "finare" som finns i leksaksaffären för 50-100 kr?

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4