• Loovi

Ullaredstråden volym 4

Åker till ullared för första gången någonsin(!!) i veckan! Så spännande!! Vad bör jag köpa på mig?

Är i v. 20 när jag åker och det måste väl vara en ganska bra tid att köpa på sig det mesta där? Innan jag blir för stor men "risken" är istort sätt över? Vad tycker ni! HJÄLP!

Vad är skillnaden mellan babyfilt-snuttefilt och täcke till bebis?

Om ni inte vill skriva här i tråden så får ni gärna skriva i gästboken eller inboxa!! =)

• Loovi

haha okej.. blev bara så förvirrad :D

Jiie skrev 2007-11-04 18:57:26 följande:
    SE LÄNGST UPP....Filt är ju filt o täcke är täcke, typ samma skillnad som till dig själv hihi :D
  • Loovi

Åh vad bra då behöver jag inte ha ångest! =)

Hur mycket brukar det handlas för i genomsnitt när man åker till ullared? =)

Bobbenn skrev 2007-11-04 19:00:14 följande:
    Vi är i samma v Jag ska köpa allt jag hittar till bebis utom spjälsäng och vagn då
  • Loovi

Oh shit går det? =) Jag har en känsla av att jag kommer leva pyyyrt till denna månad.. trotts att min mamma kommer bidra :D

MysM skrev 2007-11-04 19:54:34 följande:
    Vi handlade för nästan 5900 =)
  • Loovi

bärselet undrar jag också över!

Och även ni som köpt fårskinn.. hur mycket kostar det och är det prisvärt? =)

• Loovi

Jag åker till ullared för första gången på onsdag :D spännande spännande :D

• Loovi

någon som har bild på fårskinnen föresten? Vad var priset? ca 300 skrev någon?

• Loovi

Tack :D

kattengustav skrev 2007-11-05 21:08:11 följande:
    Det kostar 229 kr, har tyvärr ingen bild på det.
  • Loovi

Imorgon bär det av!! =) För första gången ska jag ta mig till ullared, så spännande.. kommer inte kunna sova i natt :D

• Loovi

Jie har bilder på nappar och nappflaskor om jag inte minns fel!

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4