Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

Ullaredstråden volym 4

oj, hoppas att det är mindre folk på torsdag när jag å sambon ska dit!

• Du och Jag ver2

hoppas på att det blir en bra dag då. Ska också dit då!

mandala skrev 2007-10-14 18:40:56 följande:
    Wohoo...nu har jag fått med min man till gekås. Han ska ta ledigt en dag i veckan. Har även fått min mamma att åka 25mil så hon kan passa tjejerna så vi kan åka ensamma. Hihi så kul.Så jag gissar att det blir  tors vi åker. Fler som åker då? Kan det vara en bra dag tro?
  • Du och Jag ver2

japp, singstar fanns då igår iaf. Kommer tyvärr inte ihåg va de kostade. Men BUZZ (med buzzers) kostade 499 har jag för mig, så det är väl lika som på "vanliga" affärer.

Ercki skrev 2007-10-19 20:00:49 följande:
    Jag måste bara få fråga om någon vet:Finns playstation 2 Singstar (set med två mikrofoner o ett "spel") på gekås?? Och om det finns - vad priset isf ligger på?? Jag skulle bli jätteglad om någon kan svara... Min mamma ska dit nästa vecka, och det skulle vara bra att veta - hur mycket pengar man ska skicka med. Listan hon ska få ta med sig börjar bli lååång...! Brukar åka med själv, men iår har jag inte tid, som synd är.
  • Du och Jag ver2

resesäng finns, för 300kr (eller 299 kanske det va....)

Özlem skrev 2007-10-21 20:08:34 följande:
    HejVi ska åka snart till ullared.jag undrar om det finns resesäng o vad det kostar och om det finns overlock symaskin o även vad  den kostar.
  • Du och Jag ver2

hihi....det var ju faktist lite roligt!

kattengustav skrev 2007-11-08 11:32:33 följande:
    Ok, då fattde jag fel, det var inte alls meningen. Lite trött.
  • Du och Jag ver2

300 kr kostade den i oktober när jag var där.

April 2008 skrev 2007-12-01 12:09:02 följande:

frågar igen! hur mycket kostar resesängen där nere?
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4