• Jiie

Ullaredstråden volym 4

Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html

Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

www.gekas.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • lilla frö

Jo skulle ju vara om man köpte den på tradera men då kan ja ju lika gärna åka för det blir att kosta de samma .. hmm svårt

• ia31

jag skulle verkligen åka dit jag skulle inte sponsra dom personerna som tjänar mer än det dubbla på dom....tror dn kostar 249 kr i ullared sen är det ju julklappar och massa annat met som man kan köpa där

• ia31

lilla frö jag ska åka 30 mil ca dit nu på måndag det är helt klart värt det älskar ullared

• lilla frö

Jo det e jätt kul var inte såå länge sen jag var dit .. hade en resa planerad nu i okt men någon sabboterade våran bil så det blev raparationer i stället för min ullareds resa =(    grrr....

• chillie

Är det någon som ska till Gekås i dagarna och vill kolla efter en sak till mig? Jag söker en fleecefilt av märket Tactus som jag har hört ska finnas där. Själv bor jag i Skåne så det är ju en bit dit tyvärr. Det finns bild på filten på min presentationssida.

• jennie ellie

Nej fy, var där för första gången idag trots att jag har nära. Inget kul bara skit tyckte jag. Köpte två ta bort fläcksptay, två tvålar, två tandborstar, två deo och några böcker och tuggummi en tandkräm med

• amg

Söt filt. Jag ska dit nästa vecka, kan alltid kolla efter den om ingen annan hunnit göra det innan.

chillie skrev 2007-10-02 23:07:29 följande:
    Är det någon som ska till Gekås i dagarna och vill kolla efter en sak till mig? Jag söker en fleecefilt av märket Tactus som jag har hört ska finnas där. Själv bor jag i Skåne så det är ju en bit dit tyvärr. Det finns bild på filten på min presentationssida.
    ♥ Alva min Alva ♥
  • chillie
    amg skrev 2007-10-02 23:24:19 följande:
    Söt filt. Jag ska dit nästa vecka, kan alltid kolla efter den om ingen annan hunnit göra det innan.
    Jättesnällt
  • MamaKajsa

var där idag. Såååååååååååå kul, massor med folk, men vad gör väl det?

Max, Hugo, Leo, Axels mamma.
  • Smultronhjärta
    chillie skrev 2007-10-02 23:07:29 följande:
    Vi har köpt filtar till sonen av det märket på Gekås tidigare men jag kan slänga ett öga ifall jag ser den IDAG - igen
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4