• Jiie

Ullaredstråden volym 4

Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html

Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

www.gekas.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • Sara 1980

Hej alla Gekås shoppare!

Tänkte höra om någon har koll på om dom har någon flaskvärmare där?

/Sara

• JoPoAnWi

Var på GeKås i fredags , igår kom en granne(som oxå var där i fredags) och sa att hon ska dit igen den 18:e. Hon undrade då om jag var sugen på att följa med!!!! VAAA??!! Kan man motstå det?!

Hade med hela familjen nu sist, så det blev ju inga julklappar handlade. Så jag ska åka den 18:e igen.

Mamma till 4 underbara pojkar
  • Meus Veritas

funderar påatt lägga ut ett av mina döskalle lakarn till spjälsäng på tradera, naturligtvis till samma pris som jag köpte det.

får man lägga in en liten smidig kommentar om att andra på tradera tar mega överpris för dom?

• Mikah

Tack för tipset Tösen. Nån magväska äger jag inte men jag ska nog också summera varje avdelning.

• memelie
    Meus Veritas skrev 2007-10-08 09:43:24 följande:
    funderar påatt lägga ut ett av mina döskalle lakarn till spjälsäng på tradera, naturligtvis till samma pris som jag köpte det.får man lägga in en liten smidig kommentar om att andra på tradera tar mega överpris för dom?
    meningen med tradera är väl att man kan tjäna en slant! så jag tycker inte du ska skriva det!
    **JAG HÖRS ALLTSÅ FINNS JAG**
  • Mikah
    Maria84 skrev 2007-10-08 09:03:15 följande:
     Ja men det var ju det jag menade.. Men alla som åker dit tjatar så mkt om affärerna    utanför.  Och jag har aldrig sett nåt speciellt med dem
    Maria Där är ju tex Glasögonfabriken om man vill ha ett par extra billigt men tidsbokning krävs. Och sen är där Scorettoutlet om den är kvar. Netonnet finns. Plus att där är en butik med frisörschampoon om man använder det.
  • Mikah
    funderar påatt lägga ut ett av mina döskalle lakarn till spjälsäng på tradera, naturligtvis till samma pris som jag köpte det.får man lägga in en liten smidig kommentar om att andra på tradera tar mega överpris för dom?
    Nä men om du får säkert lov att skriva att du har köpt ditt på Gekås. Sen får ju folk själva ta ställning om dem märker att det är likadant som dem andra. Men det kan ju även vara så att folk har långt till Gekås och för deras del hade dem ju kanske inte tjänat på att köra dit för ett påslakan
  • flisansma

de affärerna utanför Gekås som man kan fynda i är ju Skoboo och sen den där Göteborgskexbutiken som har andra sortering. Annars hittar jag inte så mkt fynd utanför. För några år sedan så sålde de billiga Nikekläder i en butik men den är borta nu.

• flisansma
    Skulle inte jag ha gjort, det är ju upp till var och en vad man vill sälja på tradera. Om en del vill åka till Gekås och ligga ute med pengar för att sedan sälja så tycker jag att det är upp till dom.
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4