Inlägg från: vofflan |Visa alla inlägg
  • vofflan

Ullaredstråden volym 4

Peak skrev 2007-10-15 15:07:02 följande:
    jag har en åkpåse därifrån och en EL Scooter - men inte provat än... Nån som har bilder?
    Prova Räcka ut tungan   SnällaOskyldig så jag vet om jag ska köpa en eller inte, funderar på om selen passar i åkpåsen
  • vofflan
    Peak skrev 2007-10-15 15:13:37 följande:
    det är hål i påsen för selen så den borde passa...den passade iaf på förra vagnen! Den är i källaren och vagnen är inte hemma så jag kan inte hjälpa dig tyvärr...
    Tack ändå

Många vill ju se bilder, kan vi inte starta en gekås bildtråd också?
  • vofflan

Det är ju sant Jie Men frågan kommer varannan sida så ifall du startar en bildtråd så hittar alla bilder så vi kan prata om annat här Bara ett tips

• vofflan
    kidA skrev 2007-10-17 12:39:13 följande:
    jag ska göra ngt jag ALDRIG skulle göra hade jag sagt... jag ska till gekås med en bebis! hur gör man? han är 2½ mån bara. sover mycket o skriker aldrig. så så är ingen fara. men ska jag bära hnm i sjalen (=varmt skulle jag tippa på) eller ska jag bädda i kundvagnen åt honom? eller hur gör jag? babyskyddet kan han ju inte sitta i flera timmar liksom? annars hade jag ju kunnat lagt ner det i vagnen isåfall.neh hjälp mig nu brudar!
    När min tös var liten hade jag henne i mjukliften i kundvagnen funkade jättebra
  • vofflan
    AngelicaJ skrev 2007-10-18 00:23:33 följande:
    Någon som vet om gekås har regnskydd samt insektsnät till vagnar?
    De hade det när jag var där i somras, även selar till vagnar. Kommer inte ihåg vad det kostade , men har för mig att insektsnätet kostade  19,90 men är inte säker,
  • vofflan

hur vet du hur många bussar som kommer? Hur ser det ut nästa vecka? kan man kolla det nånstans?

• vofflan
    Mamma LillAnn skrev 2007-10-18 10:18:14 följande:
    vofflan: Min man är däe 2ggr/dag i jobbet, så han får info av de som jobbar där. Taniko: i januari är det lugnt och skönt där. Smart att åka då.Bellevue: Det finns bänkar och fik där inne, så det kommer nog gå bra. Jag tror det är bra tid, början av november. Folk har köpt färdigt vintekläderna, och inte börjar med julklapparna ännu.
    Har han hört något om nästa vecka eller veckan efter? GladHemlis
  • vofflan

Kom just hem, var där för en vecka sen. Har tyvärr inga bilder än

• vofflan

Tur att man var där förra veckan, det var ingen kö men  mycket folk

• vofflan
    Beiban skrev 2007-10-31 11:56:45 följande:
    Just ja, igår var jag och hämtade Minnas åkpåse hos min syster som varit på gekås. Hade beställt den med fleece i för 199:-. Vilket fynd, ruskigt nöjd!!!!
    Den köpte jag med, hoppas nu att den stämmer med vagnen
  • vofflan

min åkpåse är ca 1 meter lång, o där den är dubbel är ca 60 cm lång, den är så man kan ta bort botten utan att öppna den

• vofflan
    Jiie skrev 2007-10-31 14:51:00 följande:
    På tv4 står det faktiskt att det är höstlov i hela Sverige, det är säkert ändrat för det var inte så förr!!
    Vi är nog lite udda, vi hade lov förra veckanRäcka ut tungan
  • vofflan
    obelix skrev 2007-11-01 09:28:46 följande:
    Jag vill INTE rekomendera deras plastade frotté, den verkar för plastig. hade den under lakandet till vår dotter och fattade inte varför hon va genomsur och blöjan läckte hela tiden.... tills vi kom på att det va inte blöjan som läckte utan att hon blev genom svett av plasten. när vi tog bort dem va problemet borta....
    Ha en handuk mellan den plastade frotten o lakarnet så funker det bättre Tråkigt ifall du behöver köpa ny nu när du har köpt
  • vofflan

Det fanns när jag var där förra veckan Kolla dock inte vilka färger efter som jag redan köpt en rosa

• vofflan
    em84 skrev 2007-11-01 09:38:54 följande:
    Oj vad bra, vad kostade dem?
    Tror det var 279
  • vofflan

Jag brukar bo på campingen, o gå in mellan 8-9 , jag har aldrig stått i kö

• vofflan

De hade singstar när vi var där i oktober

• vofflan

Kommer inte ihåg, bara att det var billigare än hemma

• vofflan
    MiniMie skrev 2007-11-15 10:27:33 följande:
    finns de egentligen någonting som är DYRARE i ullared än hemma..?!?Så himmal många tusen frågor om ditten o datten är billigare där än hemma... Klart de är billigt.. varför åka så jävla långt annars..?? Man kan ju itne åka 60mil o handla för dyrare än hemma.. med bensinen inräknad så är de ju lönlöst så fall..
    Det har du rätt i , men endel saker skiljer inte så mycket som tex clerasil shampo, den kostar 21,90 i ullared, hemma kostar den 21,90 eller 2 för 40 ibland på konsum också,
  • vofflan
    marris skrev 2007-11-24 11:45:58 följande:
    någon som vet om det är små stl i barnkläderna?
    Det är olika, endel är stora andra små. Jättesvårt att veta. Det bästa är att prova allt.
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4