Inlägg från: Adelisa |Visa alla inlägg
  • Adelisa

Ullaredstråden volym 4

åker om en vecka O yei...

• Adelisa

mikah vi åker nästa onsdag, den 10 :e . Ja det är ju bara en vecka bort liksom! var nyss 6 veckor..

• Adelisa

villemo

har slutat köpa schampp o ¨sånt där.. Om det inte skulle vara URBILLIGT, men ÖB har det mesta.. Så slipepr amn det finns ju så mkt annat där liksom.

Vår lista är lång nu. Jag ska dit med min kära mamma.

Och vi ska flytta den 1 nov (inte med mamma då men min egen lilla fam) och behöver massa grejer då..

• Adelisa

någon som ska dit den 10 oktober. Om en vecka alltså?

• Adelisa

minja

hehe.. Spara gärna lite pojkkläder i stl 90/100 ca

• Adelisa

minja

samma här.. sen är det ju julklappar o dyl. Och vi ska ha bebis igen i jan..

Och sen fyller sonen år o feb.. så tänkte så långt tom..

Och så flyttar vi om en månad.. hihi..

• Adelisa

får ringa mamma o fråga om vi kan åka redan imorgon, då jag nu fått nys om att varuhuset kommer att totaltömmas

• Adelisa

vi åker på onsdag.. yei!!

Julian 060210 lillebror bf 080114
  • Adelisa

tyckte med koppen var jättefin!!!

Någon som lagt märke till om de har färg, alltså typ till att måla möbler o dyl?

Vi åker 3-4 ggr på år så jag brukar ha lite3 koll, Men detta har jag aldrig kollat efter, men ksnkae vid verktyg o sånt där..

• Adelisa

på onsdag åker vi!! Yei!

• Adelisa

imorgon bitti ¨åker vi!!!

• Adelisa

Var där igår

hittade msoor. MEn var inte superförtjust över overallerna till pojkar stl 90.. Men det blev en ändå.. 239.-  ,  och ett set jacka?termobrallor 229,- 

mm mm m m

• Adelisa
    kidA skrev 2007-10-11 13:06:24 följande:
    adelisavisa bilder!
    har inte fotat alls.. kan göra dte sen, fast jag har packat upp det mest o oackat ner en del ska ju flytta..

men kan fota overallen o bebissakerna.
    tvillingarna svensson skrev 2007-10-11 13:12:37 följande:
    adelisa: du hade köpt en overall läste jag, ska till Ullared snart & tänkte kika efter en pojkoverall. Vad var det du inte var "superförtjust" över? Är nyfiken nu : )
    Vi tog en "finetex" hade samma förra året o var supernöjd, då fanns den i mycket finare färger.  Nu var den rätt plottrig.. Men helt ok. H&Ms var inte mkt snyggare. Men den var lätt finast av de jag såg. Fanns en ful med döskallar tyckte inte om den alls. 
  • Adelisa
    Tösen24 skrev 2007-10-11 13:24:52 följande:
    Är det bara jag och min sambo som inte är så förtjust i det här med döskalle grejer till småbarn. Känns inte som att något som representerar döden är något för barn.
     "Fanns en ful med döskallar tyckte inte om den alls. "  samma här..

Sonen har ngn tröja m döskalle på som han fått i present.. men har aldrig köpt själv..
  • Adelisa
    tvillingarna svensson skrev 2007-10-11 13:28:18 följande:
    adelisa: vad kostade overallen? Fanns det "normala" st eller var det typ 90, 100 osv... Är på jakt efter en 98:a nämligen
    det var 90, 100, osv.. på overallerna.
    tvillingarna svensson skrev 2007-10-11 13:30:39 följande:
    varkar vara mycket folk vid den här tiden på året, ville boka boende en fre-lö men det var fullt till den 7:e dec.....
    det var lugnt igår..  jätteskönt
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4