• amg

Ullaredstråden volym 4

Söt filt. Jag ska dit nästa vecka, kan alltid kolla efter den om ingen annan hunnit göra det innan.

chillie skrev 2007-10-02 23:07:29 följande:
    Är det någon som ska till Gekås i dagarna och vill kolla efter en sak till mig? Jag söker en fleecefilt av märket Tactus som jag har hört ska finnas där. Själv bor jag i Skåne så det är ju en bit dit tyvärr. Det finns bild på filten på min presentationssida.
    ♥ Alva min Alva ♥
  • amg

heartbeats: kikade också in på fynden.

♥ Alva min Alva ♥
  • amg

Vilka färger fanns den i som du har i ditt galleri??
    Skulle vilja ha en sån till min vagn också.

pyretpå väg skrev 2007-10-05 21:36:00 följande:
    jag såg ingen åkpåse med päls..fanns 2 sorter en finns i mitt galleri med fleece i och en annan men fanns ingen fleece eller päls i..jiehar den i sitt galleri tror jag..
    ♥ Alva min Alva ♥
  • amg

Jag ska till Ulla imorn!

kattengustav skrev 2007-10-08 12:00:12 följande:
    Någon som bor i närheten av Borås som snart ska ner till Ullared?
    ♥ Alva min Alva ♥
  • amg

Kollade precis på webbkameran, lite folk.
    Att man inte var där kl 8  säger jag bara.
    Men vi ska åka nu, tar väl ca 1½-2 tim.

gloss skrev 2007-10-08 22:01:35 följande:
    Vi ska dit imorgon! Ska bli sååå kul. Men frågan är bara vilken tid man ska se till att vara där??
    ♥ Alva min Alva ♥
  • amg

En till som kommit hem från Ullared.
    Men tyvärr är jag så himla arg, ledsen och besviken.
    I höjd med Liseberg kl 16.30 rasar växellådan på vår v40 och jag kom hem först för 1tim sedan!
    Snacka om att jag är båda glad och tacksam för att dottern inte var med.

Men jag hade det iaf väldigt trevligt och kul på Gekås

♥ Alva min Alva ♥
  • amg

Ja det känns ju litet rötet faktiskt, men men.

Mikah skrev 2007-10-10 08:36:12 följande:
    Vilken otur amg.
    Nja inte så värst mums tycker jag, skulle ju sälja bilen men nu måste man väl ha den själv när man får lägga en massa pengar på den, urkkkk...
    Jiie skrev 2007-10-10 08:36:53 följande:
    Åh rasad växellåda, mums
    ♥ Alva min Alva ♥
  • amg

Nä igentligen inte, jag vill bara sparka sönder skiten. Skrikandes

Jiie skrev 2007-10-10 08:44:32 följande:
    Vi är i precis samma sits... inte alls kul *suck* man kan inte mer göra än att le åt skiten!
    ♥ Alva min Alva ♥
  • amg

Jag har också tagit lite bilder men batterina tog slut så jag ska försöka få upp bilderna imorn.

♥ Alva min Alva ♥
  • amg

Men du ska ju hålla dig därifrån!!!! FörvånadFörvånadKyss

rullgardinsflikkan skrev 2007-10-15 09:56:29 följande:
    Är det nån speciell dag dom packar upp grejjer??
    ♥ Alva min Alva ♥
  • amg

Du är då inte riktigt klok! Kyss

rullgardinsflikkan skrev 2007-10-15 14:41:48 följande:
    Haha jag ska handla som ni aldrig sett någon handla förut
    ♥ Alva min Alva ♥
  • amg

Men va sugen man blir på bebis när man ser allt du köpt!

J E S S skrev 2007-10-16 09:41:34 följande:
    Nu har jag lagt mina inhandlade bebisgrejjer i mitt galleri, men ska jag verkligen lägga in alla bilder i bildtråden?Jag länkade(i bildtråden) till rätt galleri för den som vill kolla.Handlade för 5300 kr och fick tag på allt till bebben utom babygymet, regnkläder till dottern, elektroniksaker, sockar/trosor/kallsingar till oss i familjen, lite julklappar osv så jag är helnöjd med dagen.Visst var de mycke folk, men de va bara 2 st framför oss i kassan.Vi kom dit strax efter 10  o åkte vid 14!
    ♥ Alva min Alva ♥
  • amg

Vi köpte en i dec/jan som vi hade till vår dotter och hon älskade den.
    Hur bra som helst och mycket billigare än tex babyproffsen.
    259:- tror jag den kostade. Ett litet bord med en 2 nallar och några ringar.

Pyret 78 skrev 2007-10-17 17:08:10 följande:
    Jag har sett svaret någonstans längre bak i tråden men orkar inte leta, så jag frågar igen....Är det ngn som köpt gåstol på Ullared? Vad kostar den? Är det bara bord till eller finns det lite roliga knappar att trycka på? Bra kvalitet???
    ♥ Alva min Alva ♥
  • amg

Annars säljer Gekås jätte stora "väskor" (mycket större än ikeas blå) för typ 30:- eller vad de nu var.
    Får plats med ruskigt ruskigt mycket, köpt 2-3 sånna istället, de håller bättre än plastsäckar k + att du kan ju ha dem till massa annat sedan.

kalla skrev 2007-10-27 23:28:07 följande:
    jag ska till gekås för första gången i mitt liv, på måndag. grejen är att jag bor i edsbyn i hälsingland, så vi har bortåt 50-60 mil dit! vi åker med en bussresa med start kl. 22.30 på sönd.kväll och kommer fram vid 7 på månd.morron. låter drygt med en hel natt i en buss! sen shopping hela dagen till ca. 17.00 och sen lika långt hem förstås...jag har fått lite heta tips av mina 3 resekompisar som har varit där förr. det gäller att ha sopsäckar med sej att packa grejer i, har jag hört...
    ♥ Alva min Alva ♥
  • amg

Ahh ok, de fanns när jag var där fast det var ju nån vecka sedan.
    Men det är nog en vara de fyller på flera ggr om dagen, borde vara iaf tycker jag.

lugnåsbo skrev 2007-10-27 23:59:21 följande:
    dom var slut när jag var där i tisdags...ett tips om man har soppåsar är att ha nåt band eller några klistermärken som utmärker dom för en del bussresor delar ju ut så alla har samma soppåsar sen, och det kan lätt bli kaotiskt även om det står namn på
    ♥ Alva min Alva ♥
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4