• kitara

Ullaredstråden volym 4

Tack så mycket Smultronhjärta!

• kitara

Vad bra Ms Leia! Hör av dig om du får tag i den! Den är nog många av oss intresserade av!

Tre veckor kvar för mig!

• kitara
    Såckan skrev 2007-10-03 14:59:34 följande:
    Menar du översiktskartan?(den har varit där hela tiden):www.gekas.se/Information/Section_empty.asp Leia skrev 2007-10-03 13:50:16 följande:
    Jag tror att hon menade en lista över vilka saker som finns på vilka avdelningar.
  • kitara

Jag och en kompis ska åka 24/10.
    Undrar om det är lite halvlugnt då.
    En onsdag, precis innan lön. Bara barnbidrag/pensioner har betalats ut.
    Nåja, det märker vi nog!
    Antagligen är bussen framme vid 10.30-11 och åker igen kl 18. (ca 46 mil att åka)

• kitara

Hur är det med stora storlekar på vuxenkläder?

Jag tänkte köpa lite enkla t-shirts till min bror, han drar nog 3XL helst, tror att XXL är för smått... ;-?

• kitara

En fråga ang BABYavdelningen, är babykläderna där också eller är de vid barnkläderna?

Hoppas att jag kan hjälpa andra när jag åker dit, fast det är ju ett tag kvar, 24/10.

• kitara

Tack för svartet 9kärleken6!

Undrar vart jag ska gå först, babysakerna eller babykläderna... Ett trevligt problem.

• kitara

Jippi!!!! Imorgon bitti kl 05:00 bär det iväg!
    Vi är väl framme ca 10.30/11.00 ungefär. Sedan avgår bussen igen kl 18. Har ju ca 46 mil att åka.

Hoppas på att fynda mycket, mest till vår lille son som är fem månader.
    Det mjuka babygymmet hoppas jag finns när vi är där, såg att några hade råkat ut för at det hade tagit slut.
    Kanske en lammfäll att ha som underlag i vagnen när det är kallt?
    Massa pyjamasar och kläder för övrigt.
    Lite nappflaskor, barnserviser och annat nödvändigt.

Synd att man inte har mer pengar att göra av med. (dumma dyra bilreparationer!)

• kitara

Jo, jag hade också en fråga!

---Pepparkaksgubbedräkterna, de borde väl finna i små storlekar också? Typ strl 68?
    Har kikat på tradera och bland folks inköp i gallerierna men inte sett mindre strl än 86/92...

• kitara

Pusselmattorna ni pratar om, finns de på leksaksavdelningen?

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4