Inlägg från: MiniMie |Visa alla inlägg
  • MiniMie

Ullaredstråden volym 4

fanns inga sånna gula stora idag/igår heller..(fredag-lördag)

vi har precis kommit hem efter två långa o väldigt trevliga dagar på ullared.. Iiiiihhh.. alltid lika skoj. Men nu börjar man bli van ulla-shoppare så nu är man itne lika ivrig längre.

vi kom vid 11tiden på fredag.. de var en bra dag.. för vi tog paus några timmar under dagen o gick sista 1,5h i ett så gott som folktomt gekås!!
    Idag(lördag) var de ju värre.. men de gick väldigt bra trotts lön-helg tycker jag nog. vi kom dock lite senare.. (9-10) men hamnade precis där vid parken började o suckade o stönade en stund.. passa på o gå i andra affärer o turas om att köa... hux flux var de kö ända upp vid buss-parkeringen!!!!! då stog vi på tur att få komma in... så de var lugna puckar... Imån blir de spännande o packa upp allt. (som vanligt) Bilder kommer under veckan..

*Bästa fyndet... 3par jeans till mej själv... för 29.95/st..!!!
    en platt tv med inbyggd dvd till albins rum..19" för 2999:-

• MiniMie

fanns inga sånna gula stora idag/igår heller..(fredag-lördag)

vi har precis kommit hem efter två långa o väldigt trevliga dagar på ullared.. Iiiiihhh.. alltid lika skoj. Men nu börjar man bli van ulla-shoppare så nu är man itne lika ivrig längre.

vi kom vid 11tiden på fredag.. de var en bra dag.. för vi tog paus några timmar under dagen o gick sista 1,5h i ett så gott som folktomt gekås!!
    Idag(lördag) var de ju värre.. men de gick väldigt bra trotts lön-helg tycker jag nog. vi kom dock lite senare.. (9-10) men hamnade precis där vid parken började o suckade o stönade en stund.. passa på o gå i andra affärer o turas om att köa... hux flux var de kö ända upp vid buss-parkeringen!!!!! då stog vi på tur att få komma in... så de var lugna puckar... Imån blir de spännande o packa upp allt. (som vanligt) Bilder kommer under veckan..

*Bästa fyndet... 3par jeans till mej själv... för 29.95/st..!!!
    en platt tv med inbyggd dvd till albins rum..19" för 2999:-

• MiniMie

ojoj.. datorn hängde sej lite.. blidde visst två inlägg... *sorry*

• MiniMie

vi var oxå dit i lördags ju.. kom strax efter 9.. stog ca 40 min i kö.. o när vi kom ut sen så var de kötomt bara o kliva in igen...

• MiniMie

plastade froten.. stämde inte priset på... kan jag medela.. 39 för dom små o 79 för dom större var de.. inte 20 eller 30.. *nämnvärt då typ alla småbarns föräldrar brukar inhandla de*

• MiniMie

längsta någonsin jag fått vänta o har vari med mamma många ggr redan som tonåring dit... de är ca 1h 20min..!!!

• MiniMie

finns de egentligen någonting som är DYRARE i ullared än hemma..?!?

Så himmal många tusen frågor om ditten o datten är billigare där än hemma... Klart de är billigt.. varför åka så jävla långt annars..?? Man kan ju itne åka 60mil o handla för dyrare än hemma.. med bensinen inräknad så är de ju lönlöst så fall..

• MiniMie
    vofflan skrev 2007-11-15 10:29:57 följande:
    Det har du rätt i , men endel saker skiljer inte så mycket som tex clerasil shampo, den kostar 21,90 i ullared, hemma kostar den 21,90 eller 2 för 40 ibland på konsum också,
    ja men precis.. men leksaker och framförallt KLÄDER är ju billigare.. så är de bara.. hur skulle annars ullared (gekås) överlevft i så många år..?!? De är ju de de står för.. billigt..!?! Känns så uppenbart att alla ggr någon frågar "är de billigare, är de här billigare" tillslut orkar man itne kommentera för.. hallå.. de är därför man åker dit.. ullared/gekås ÄR BILLIGT... hahahha
  • MiniMie
    vofflan skrev 2007-11-15 10:29:57 följande:
    Det har du rätt i , men endel saker skiljer inte så mycket som tex clerasil shampo, den kostar 21,90 i ullared, hemma kostar den 21,90 eller 2 för 40 ibland på konsum också,
    och oftast är de inte schampoo man åker 60mil för att handla.. hahhahaha för stackars den personen =)
  • MiniMie
    Jiie skrev 2007-11-15 10:32:59 följande:
    Amen
    TACK.. =) hade nästan börja tröttnat på den här tråden.. =) men än kanske de finns hopp.. hahaha...
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4