Inlägg från: Valkyriia |Visa alla inlägg
  • Valkyriia

Ullaredstråden volym 4

ahhh.. nä då stryker jag det från min lista.. ;P
    Vägg färg e inte att tänka på här.. :/ För många skavanker ;P haha

• Valkyriia

Sonen här var 49cm lång när han föddes.. och vägde 3480g.. nu 4 månader senare så är det en dröm om man får på honom något i storlek 68 ;P Trodde han skulle bli liten o nätt osm sina systrar men tji fick vi. 50-56 hade han i klöder i två veckor sedan var det för litet.. ;P Nu drar han 74 även om man får på honom byxor i 68 fortfarande. :P en liten klump.. ;P
    När jag åker till ullared om en månad så lär jag köpa i 74/80 till honom..  Växer så oerhört fort!"!!
    Storasyster som är 13månader äldre har samma storlek!! 74/80, vilket hon hade sist vi var där oxå.. i våras.. Men jag måste säga att Gekås bodysar och barnkläder överlag tycker jag e större än vad som står på lapparna.. OFTAST.. inte alltid men oftast.. eller så är de bara väldigt töjbara här.. -hmm-

• Valkyriia

jag e lite intresserad av att veta deras utbud på My Little ponys (mer än bara ponysarna) samt Pippi och Bamse saker.. Finns det kläder med Pippi/`Bamse/MLP?
    Jag har 4 pryltokiga saker... Och läste en flock sidor bak någon som hade köpt nån MLP kista eller hylla där??

• Valkyriia
    sandy85 skrev 2007-10-11 12:29:27 följande:
    Valkyriia jag e lite intresserad av att veta deras utbud på My Little ponys (mer än bara ponysarna) samt Pippi och Bamse saker.. Finns det kläder med Pippi/`Bamse/MLP?Jag har 4 pryltokiga saker... Och läste en flock sidor bak någon som hade köpt nån MLP kista eller hylla där??Jag hade köpt mlp hylla ( 3hyllplan) jätte söt.. såg på den hyllkarongen att det finns fler grejor.. såg at det fanns mlp stol med iaf :)
    Åhhh... Hoppas verkligen de har kvar det i november när jag ska dit.. Vad kostade hyllan? Min tös har varit tokig i MLP sen hon såg en häst för första gången och nu fyller hon 6år i december så det e ju perfekta födelsedagspresenter / julklappar :D .. Mna kanske kan ringa ner till Gekås o be dme lägga undan.. haha.. ;P
  • Valkyriia
    okptr skrev 2007-10-12 09:52:44 följande:
    Skickar en länk på kistan jag menarwww11.br-leksaker.se/Store...
    Min dotter fick den i julklapp förra året.. Men är vekrligen ingen höjdare.. dålig kvalite på klänningarna och inte aens i närheten av de man kan köpa "löst".. :/  Snövit gick sönder här på första användningen (och då är ändå inte min lilla tjej nånvilde.. hon e mest lugn)
  • Valkyriia

Jag kommer vara en av de där som ska dit o julhandla i slutet av november.. höhö... (Ser man en hysterisk tjej som ska ha ALLT, så är det jag.. ;P) hahahah

.:-Mamma till Freya 2001, Cindy 2006 & Emil 2007-:. s1.bitefight.se/c.php
  • Valkyriia

Jag ska oxå köpa leksakskök ;P har en galen 1½åring som leker hushållerska i mitt kök varje dag.. ;P
    Åker oxå ner i slutet av november.. eller ja.. i allafall när barnbidraget har kommit..

.:-Mamma till Freya 2001, Cindy 2006 & Emil 2007-:. s1.bitefight.se/c.php
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4