Ullaredstråden volym 4
lugnåsbo: det finns såna påsar med nalle puh motiv så himla söta.. kosade 20 kr tror jag :)
lugnåsbo: det finns såna påsar med nalle puh motiv så himla söta.. kosade 20 kr tror jag :)
mikah: regnställen är dom från gekås som kostar 129:_ fniss..
jag har nämligen köpt det rosa/bruna
nån som sett om det fanns my little pony möbler .. en leksakslåda på leksaksavdelningen? jag köpte nämligen en hyllsats där sisst såg på den kratongen at det fanns en leksaks kista i samma serie.. nån som sett den?
Valkyriia
jag e lite intresserad av att veta deras utbud på My Little ponys (mer än bara ponysarna) samt Pippi och Bamse saker.. Finns det kläder med Pippi/`Bamse/MLP?
Jag har 4 pryltokiga saker... Och läste en flock sidor bak någon som hade köpt nån MLP kista eller hylla där??
Jag hade köpt mlp hylla ( 3hyllplan) jätte söt.. såg på den hyllkarongen att det finns fler grejor.. såg at det fanns mlp stol med iaf :)
mlp hyllan kostade 79:95 :- så himla söt e den.. ljusrosa.. öersta hyllplanet är alla hästarna
vad är det för stämpel det talas om?? aldrig vart med om..och då e jag där ca 3-4 ggr per år
vad är det för stämpel det talas om?? aldrig vart med om..och då e jag där ca 3-4 ggr per år
hur är sortimentet med mammakläder?
är kombivagnen bra? nån som hra den o har bild på den? kostar?
angelikaj : regnskydden kostar 59:95 och insektsnäten kostar 19:95 regnskyddet funkar till dom flesta vagnar..
frogleg: toasitsar till barn finns 2 modeller en med hög kant och en med en jätte låg nästan platt sitt del.. kostar 19:95 :P
åhhhh på måndag morgon vid 5 kör vi iväg.. längtar som bara den,., blir mest inredningsgrejor denna gång då jag var på gekås i september. Har ca 30 mil dit :) Det är verkligen värt den tid i bilen.. :)
Hur är det med dockgrejor? tex skrållan kläder?
kläder till flick i storlek 98/104?
fy skjutton..jag var där igår.. var det värsta jag vart med om.. jag åker 3-4 ggr per år.. och igår slog allt..gud vad folk..tack gode gud fick jga behålla mina hälsenor!!!!!!!!!!!!
gunilla75:jag kan lova dig att det INTE stämmer :P bättre är dom men mna kan fortfarande bli påkörd på hälsenorna. jag var helt röd..