• Lyndi

Ullaredstråden volym 4

Åh, herregud!!
    Jaja, lilleman ska vara hos farfar så jag och sambon får knata runt själva... Skönt att slippa trängas med honom iaf...

AlexandraLuleå skrev 2007-11-20 22:24:24 följande:
    har handlat för över 11000 på 2 tillfällen inom en 3veckors period, tyckte det var lika mycket folk när jag åkte därifrån och då var kl 16,30...
  • Lyndi

Oj.. Jag är mäkta impad!

AlexandraLuleå skrev 2007-11-20 22:38:03 följande:
    första gången hade jag med minsten, gick hur fint som helst, andra gången hade jag med 2 av barnen+ mormor som då fick ta barnvagnen
  • Lyndi

Nu är jag precis hemkommen från Gekås. Lagom mycket folk. Inte så att man fick trängas iaf!

• Lyndi

Tycker faktiskt de har ganska mycket damkläder nuförtiden, och givetvis till bra priser.
    Barnkläder har de ju också massa, men det beror lite på vilen storlek du är ute efter...

marris skrev 2007-11-21 21:48:28 följande:
    hejsan! Någon som varit i ullared nylingen. finns de mycket barnkläder damkläder till bra priser. Ska dit nästa vecka.
  • Lyndi

Nej. De har de inte.

17 årig tjej skrev 2007-11-21 23:01:47 följande:

Är det någon som vet om de har sexleksaker , glidmedel och sånt där ?
  • Lyndi

Lite olja, spolarvätska och sånt har dem.. Va det nåt spec du var ute efter?

hannis00 skrev 2007-11-23 10:47:27 följande:
    har dom bil grejer?
  • Lyndi

Aha, det vet jag faktiskt inte... Men följ fyrklövens råd!

hannis00 skrev 2007-11-23 11:11:06 följande:
    Lyndi ::ja tänkte på extraljus ... =)
  • Lyndi

De har grav test på gekås!

Var där idag, och HUA säger jag bara! Det var packat med folk! Har aldrig varit med om liknande.... Vi åkte bara dit för att kika, och det blev inte långvarigt kan jag säga!!!!

• Lyndi

Ha ha, det är rätt!
    De finns till vänster om smink kassan, bland naturläkemedlen, vitaminerna etc. Där såg jag dem en gång iaf!

cherryblossom skrev 2007-11-30 23:31:30 följande:
    Ok, vet du var i affären de finns? Vi ska dit imorgon... hopplöst jag vet men har äntligen lyckats övertala karlen (var där senast för 2 mån sen så nu är det dags igen tycker jag )
  • Lyndi

Lugnt!! Har ni nära till Gekås?
    Jag tror att det är en bra idé att anlända på em. När vi åker dit på vardagen brukar vi vara där runt 18tiden, då är det lugnt och skönt.. Ha så kul!

cherryblossom skrev 2007-11-30 23:38:46 följande:
    Kanon, tack så jättemycket för hjälpen!!Karlen gnäller redan om hur mkt folk där kommer vara hihi. Vi hade inte tänkt komma dit förrän vid halv 2 tiden så förhoppningsvis har de släppt kön då
  • Lyndi

Det finns små fik inne på Gekås och där finns micro, vatten, kaffe och godisautomater med mera

Charro skrev 2007-12-02 10:18:26 följande:
    Jag åker med den 8, ska bli kul! Men får väl vara inställd på att bli knuffad hit o dit o att det är trångt. Har ju gossen med oss på 14 mån. Fattar inte riktigt hur det ska gå till. Finns det micro man kan låna för att värma mat m.m.?
  • Lyndi

Jag har bild på mina gardiner som jag köpte på gekås för några veckor sen, under mina bilder. Det är panellängder, 240cm långa. Kostade 79:-/par.
    Fanns en hel del snygga där faktiskt! De hänger numera i mitt vardagsrum.

Mistoffelees skrev 2007-12-02 21:13:30 följande:
    Har de snygga panelängder eller gardinlängder som passar i vardagsrum?Nån med bilder på gardiner de köt?
  • Lyndi

Ja precis! Det är ju ett ganska så stort utbud på gardiner där, så jag tycker verkligen att du ska vänta! Lycka till med nya lyan!

Mistoffelees skrev 2007-12-03 07:59:01 följande:
    Det var snygga gardiner, då väntar jag tills vi skall till Ullared 20/12 och hoppas hitta gardiner där, vi flyttar till hus 22/12 och behöver nya vardagsrumsgardiner till 4 fönster så då är det bra om man hittar snygga gardiner till rimligt pris
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4