Ullaredstråden volym 4
Åh, herregud!!
Jaja, lilleman ska vara hos farfar så jag och sambon får knata runt själva... Skönt att slippa trängas med honom iaf...
Åh, herregud!!
Jaja, lilleman ska vara hos farfar så jag och sambon får knata runt själva... Skönt att slippa trängas med honom iaf...
Oj.. Jag är mäkta impad! ![]()
Nu är jag precis hemkommen från Gekås. Lagom mycket folk.
Inte så att man fick trängas iaf!
Tycker faktiskt de har ganska mycket damkläder nuförtiden, och givetvis till bra priser.
Barnkläder har de ju också massa, men det beror lite på vilen storlek du är ute efter...
Nej. De har de inte.
17 årig tjej skrev 2007-11-21 23:01:47 följande:
Lite olja, spolarvätska och sånt har dem.. Va det nåt spec du var ute efter?
Aha, det vet jag faktiskt inte...
Men följ fyrklövens råd! ![]()
De har grav test på gekås!
Var där idag, och HUA säger jag bara! Det var packat med folk! Har aldrig varit med om liknande.... Vi åkte bara dit för att kika, och det blev inte långvarigt kan jag säga!!!!
Ha ha, det är rätt!
De finns till vänster om smink kassan, bland naturläkemedlen, vitaminerna etc. Där såg jag dem en gång iaf! ![]()
Lugnt!!
Har ni nära till Gekås?
Jag tror att det är en bra idé att anlända på em. När vi åker dit på vardagen brukar vi vara där runt 18tiden, då är det lugnt och skönt..
Ha så kul! ![]()
Det finns små fik inne på Gekås och där finns micro, vatten, kaffe och godisautomater med mera ![]()
Jag har bild på mina gardiner som jag köpte på gekås för några veckor sen, under mina bilder. Det är panellängder, 240cm långa. Kostade 79:-/par.
Fanns en hel del snygga där faktiskt! De hänger numera i mitt vardagsrum. ![]()
Ja precis!
Det är ju ett ganska så stort utbud på gardiner där, så jag tycker verkligen att du ska vänta!
Lycka till med nya lyan! ![]()