Inlägg från: frittepillan |Visa alla inlägg
  • frittepillan

Ullaredstråden volym 4

Hej!!

Åkpåsen är det ngn som har bild på den?? Går den att fästa på ryggstödet?? Finns det en sån där fick på baksidan som man kan hänga den i ?? finns det hål för bälten??

Tacksam för svar!

• frittepillan

Hej ngn som vet om det finns "prinsessklänningar" sånna som dom kan ha att klä ut sig i??

• frittepillan
    virrr skrev 2007-10-12 18:59:46 följande:
    frittepillarn: Ja det finns prinsessklänningar att klä ut sig i. Rosa och vita finns det.
    vet du vad dom kostar ungefär?
  • frittepillan
    NoahLeah skrev 2007-10-16 13:14:45 följande:
    Någon här som hyrt stuga på campingen?Finns ju ett par att välja på, vilken är bäst ?
    Jag har hyrt stuga en gång och sen ska vi ner nu igen. Vi har hyrt ullaredsstugan. Tycker det är skönt att ha egen dusch och toa. Dom är jättefräscha och fina.
  • frittepillan

Hej!
    Undrar om det är ngn som vet om det finns kastrullset för barn på GeKås?? Sådant i metall/aluminium. Och om ngn vet vad det kostar isåfall.

Mvh Pilla

• frittepillan
    miiian skrev 2007-10-18 18:28:18 följande:
    ja dom var där nere,om du tänker dig liksom bakom rulltrappan,inne i hörnet bland skivor hängde dom på väggen...fanns nog dyrare alternativ med,som astrid Lindgren å såna...
    Vad kostade settet med jacka och byxa?? cammo till tjejen?? vet du vilka storlekar det fanns i??
  • frittepillan

Prövar att fråga igen och hoppas på svar.

Är det ngn som vet om det finns kastruller till barn i plåt/aluminium? och vad det kosta isåfall. kompis som vill att jag ska köpa när jag åker.

• frittepillan
    lugnåsbo skrev 2007-10-20 10:35:51 följande:
    ni som frågar igen kollar ni inte tråden efter ni frågat eller?är flera av er som fått svarfrogleg t.ex. och svar om kastruller står två sidor bakåt.....Om man frågar nåt i tråden får man väl hålla koll den närmsta tiden för att se om det dyker upp nåt svar.
    Men ursäkta så mycket!!! Jag kollade tillbaka från det att jag hade skrivit men måste ha missat svaret.
    Man kan faktiskt misssa..
  • frittepillan
    skorpan06 skrev 2007-10-22 09:45:44 följande:
    Någon som vet om det finns docksäng och i så fall vad kostar den?
    Hej!
    JAg köpte docksäng i juni och då kostade den 129 tror jag det var.
  • frittepillan
    skorpan06 skrev 2007-10-22 10:26:41 följande:
    Tack frittepillan! Vi tänkte att dottern skulle få en docksäng till sina dockor i julklapp och vi åker ner till GeKås i mitten av november så då hoppas jag att den finns inne.
    jag åker också ner i mitten av november. Den 15-16. Ska köpa en till kompisen då så jag hoppas också att dom finns.
  • frittepillan

Prövar att fråga här.

Är det ngn som fått senaste ullaredstidningen??? (Ulla)
    Fick den för ett tag sedan och det stog att man kunde få billigare boende med ullaredskortet, men nu hittar jag inte tidningen. Var det ngt speciellt man skulle uppge eller så... 

Hoppas att ngn kan hjälpa mig.

• frittepillan
    Pyret 78 skrev 2007-10-22 18:46:36 följande:
    Är det någon som har sett om de har leksakskök på GeKås? Har en son som älskar att laga mat och vi tänkte att han skulle få ett eget kök i julklapp.
    Jag köpte ett micki kök i juni. Så då fanns det iallafall
  • frittepillan

har för mig att det var typ 130-170:- inte säker men tror det

petray80 skrev 2007-10-22 18:56:35 följande:
    kommer du ihåg vad det kostade ungefär?
  • frittepillan
    Pyret 78 skrev 2007-10-22 19:30:36 följande:
    Då ska jag kolla om jag hittar det när jag kommer ner i slutet av november. mickispisen har han redan sen innan. visste inte att det fanns kök också. kul...
    AAAA jag missuppfattade dig. Det var spisen jag köpte. kök vet jag inte om dom har..
  • frittepillan

Hej hopp!

Själv åker jag ner om en vecka.. guuuud vad jag längtar.

Ngt man inte får missa till en tjej på 1½ och en på 2 månader??

Sen undrar jag igen om det är ngn som vet ifall det finns kastruller å så till barn?? (ej i plast) Och möjligen pris...
    Har frågat förut men hittade inget svar.

Sen undrar jag över galonvantar till 1½ eller 2 åring.

• frittepillan

HejHej!
    Nu bär det av ner till Ullared. 60 mil att köra.. Jippi!!!

• frittepillan

Oj vad jag handlade. Var på gekås i torsdags och fredags. Notan slutade på ca 8000:- 
    Ska försöka lägga upp bilder i veckan.  

• frittepillan

Nu finns bilder i mitt galleri. Återkommer med priserna.

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4