Ullaredstråden volym 4
Hej!!
Åkpåsen är det ngn som har bild på den?? Går den att fästa på ryggstödet?? Finns det en sån där fick på baksidan som man kan hänga den i ?? finns det hål för bälten??
Tacksam för svar!
Hej!!
Åkpåsen är det ngn som har bild på den?? Går den att fästa på ryggstödet?? Finns det en sån där fick på baksidan som man kan hänga den i ?? finns det hål för bälten??
Tacksam för svar!
Hej ngn som vet om det finns "prinsessklänningar" sånna som dom kan ha att klä ut sig i??
Hej!
Undrar om det är ngn som vet om det finns kastrullset för barn på GeKås?? Sådant i metall/aluminium. Och om ngn vet vad det kostar isåfall.
Mvh Pilla
Prövar att fråga igen och hoppas på svar.
Är det ngn som vet om det finns kastruller till barn i plåt/aluminium? och vad det kosta isåfall. kompis som vill att jag ska köpa när jag åker.
Prövar att fråga här.
Är det ngn som fått senaste ullaredstidningen??? (Ulla)
Fick den för ett tag sedan och det stog att man kunde få billigare boende med ullaredskortet, men nu hittar jag inte tidningen. Var det ngt speciellt man skulle uppge eller så...
Hoppas att ngn kan hjälpa mig.
har för mig att det var typ 130-170:- inte säker men tror det
Hej hopp!
Själv åker jag ner om en vecka.. guuuud vad jag längtar.
Ngt man inte får missa till en tjej på 1½ och en på 2 månader??
Sen undrar jag igen om det är ngn som vet ifall det finns kastruller å så till barn?? (ej i plast) Och möjligen pris...
Har frågat förut men hittade inget svar.
Sen undrar jag över galonvantar till 1½ eller 2 åring.
HejHej!
Nu bär det av ner till Ullared. 60 mil att köra.. Jippi!!!
Oj vad jag handlade. Var på gekås i torsdags och fredags. Notan slutade på ca 8000:-
Ska försöka lägga upp bilder i veckan.
Nu finns bilder i mitt galleri. Återkommer med priserna.