hej hej.. nu e det bestämt vi ska åka till gekås nästa torsdag hihi så nu börjar listan bli lång vad man ska handla hem.. tänkte kolla med er om det finns ngn tomtedräckt el pepparkaks dräckt i strl 74/80å vad den kostar
Jag har köpt en tomtedräkt i 74/80, den kan ha kostat 29,95:- tror jag
under "nyheter" och sen "webcam". Men den är inte riktad mot ingången utan UTGÅNGEN så man kan inte se om det är någon kö utan får kolla det på "köbarrometern"
Du kan även gå in på öppettider så ligger den där som en länk. Den är plaserad ovanför ingången, men man ser om folk går rakt mot den eller om dom går bort mot dom andra affärerna. Går dom rakt mot den så är det ingen kö.
En liten fråga...hehe! kan inte alla som har bilder på sina saker som de köpt i ullared, skriva en liten lista över vilka ni är...för de e så himla skoj o gå in på era sidor i kika va ni köpt för något! Men svårt o veta vilka som har bilder o inte har på sina sidor!!!bara en tanke
kom på en sak jag ska köpa till lillkråkan i julklapp, nämligen en läragåbil (hoppas ni vet va jag menar?) och skall ev åka ner nästa månad en snabbis å inhandla lite julklappar. någon som sett om dom har sådana där nere å isf till vilket pris?
Dom hade det för ca en månad sen, tror den låg runt 100-lappen då.